Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Ik overweeg de aanschaf van een Dreambox PVR. Moet een twin tuner hebben, de een kunnen kijken en een andere opnemen. De opnamen moet wel gedecodeerd op de HDD komen te staan Welk model en of type raden jullie mij aan Ik heb nog totaal geen ervaring met een dreambox.
Gerard 76 Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Een dreambox decodeert het materiaal direkt, zodat je opname jaren later gewoon te zien is. Als je een Twintuner wilt kun je kiezen tussen de 7025 en de 8000.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Ik overweeg de aanschaf van een Dreambox PVR. Moet een twin tuner hebben, de een kunnen kijken en een andere opnemen. De opnamen moet wel gedecodeerd op de HDD komen te staan Welk model en of type raden jullie mij aan Ik heb nog totaal geen ervaring met een dreambox. Moet zowel In HD kwaliteit kunnen opnemen en kijken natuurlijk Dat was ik vergeten te melden
Yoran Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Volgens mij keek ik scheel... Idd de 7025 of de 8000, en de image van Milo is een aanrader.. My DM7025 is MiLo-powered
Satdorus Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Moet zowel In HD kwaliteit kunnen opnemen en kijken natuurlijk Kom je uit op de dm8000 (de hoofdprijs).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen