Ga naar inhoud


[CHALLENGER UNLIMITED 2] Ombouw naar SAB CISC software, seca3 fix


VriezeNet®

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lukt hier nog steeds niet. Ook al sluit je ontvanger niet aan, dan toch kun je gewoon je firmware laden in je loaderprogje. Bij mij en ook anderen komt er te staan: :" wrong file" blijkbaar zit er toch verschil in de softwares, zodat de SAB lader een foutmelding geeft. Heeft niets te maken met welke firmware er in je apparaat zit. Dus ben ik benieuwd welke loader jij gebruikt.

Dank!

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Challanger to SAB software moet je de loader gebruiken voor de Challanger..

 

en daarna kan je de loader van SAB gebruiken om je ontvanger van de laatste SAB software te voorzien..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, komen we klein stukje verder. Tot nu toe werd nl. steeds gezegd dat je de SAB loader moest gebruiken. Kan niet, want die herkent een verkeerde file.

Wie heeft er nog een Challenger loader op PC staan? Met google niet gevonden. Ook al gewist blijkbaar van de rechner.

Bedankt Ferr...

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om de loader zelf! Het gaat niet om de Challenger. Ik heb een dus nog originele Challenger. Maar de software die voor de ombouw, krijg je niet in het laadprogramma. Heeft dus niks met loaderversie oid te maken! Ik heb een Sab laadprogje. Diverse zelfs! Die geeft foutmelding zo gauw je die soft van jou laadt. Hebben enkele andere forummers ook al gemeld, ik ook al 2 x volgens mij.

 

Je kunt die Challenger soft in mijn ogen niet met een Sab Loader laden. Maar je hebt de oude Challenger nodig.

 

Hoop het nu duidelijk uitgelegd te hebben.( maar voor jouw: begint dus met 60...)

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast pathfinder

Ik heb een Challenger Unlimited 2 met versie ID 0B60xxxie van 21 Juni 2005.

Ook ik kreeg steeds met All Updater 1.00 of 1.04 de melding bij inladen van wrong file.

Oplossing is simpel ! de file naam verkleinen naar b.v challenger.wsw en je kan de file dan wel inladen en updaten met een nul modem kabel en je Challenger eerst uit en dan aan.Je hebt nu een Sab versie en met de All Updater 1.04 van Sab kan je al hun software inladen ook de tot nu toe nieuwste versie van 1 Juli 2009 , die Seca 3 en update Seca kaart ondertsteunt...

Nog wat extra info : Seca kaart chip naar bebeden ! in het slot en je kan ook de afstandbedieningen van Sab CISC gebruiken .

Graag reactie of het zo ook bij jullie werkt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...
Gast tropicalfm

Ik hb m'n challenger ook al voorzien van sab software maar krijg de nieuwste software er niet in.

de software van sab 2009-10-8 wil er niet in en de rest wel.

krijg de melding check target model.

kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt het de verkeerde s/w version [0A80V1060] er op ,deze moet er op s/w version 0B80V1060

kijk maar naar de software

 

Werkt ook met nieuwe Seca 3 kaart - direct beeld

2009-10-08 SAB_EXPLORER_CISC(0B80V1060)_20090910_BUY_GR.wsw

1.19 MB

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tropicalfm

Net ff gekeken satencom en idd verkeere software er in.

Heb jij de goeie software voor mij?

heb 0A80V1060 er in staan.

Hoe krijg ik de goeie er in en waar haal ik dat weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tropicalfm

ja oke aart maar heb de verkeere software versie er in.

heb staan bij systeeminformatie 0A80V1060 en ik weet dat ik het van de sab site moet halen maar krijg de software er niet in.

krijg melding:check target model

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...