Ga naar inhoud


[TF7700PVR] diseqc probleem


Ghanzman

Aanbevolen berichten

deze topfield aangesloten op een wavefield installatie met 4 lnb's --> hotbird /astra 1 2 3. Vind alleen bij astra 1 alle zenders. Bij de andere een stuk of 10 en bij Astra 3 61 zenders die eigenlijk bij Astra 1 horen. Heb de instellingen overgenomen van een hakkietakkie ontvanger die hiervoor was aangesloten. deze werkt met diseqc A B C en D. De Topfield werkt met 1/4 - 2/4 -3/4 en 4/4. rara wat is er aan de hand.

wanneer ik deze aansluit op mij eigen duolnb werkt alles wel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Let erop dat je DiSEqC 1.1 uit hebt staan, en dat je de instellingen voor de satellieten alleen in DiSEqC 1.0 doet.

Je geeft aan dat Astra 3 zenders vindt van Astra 1. Dat geeft al aan dat je DiSEqC instellingen dus niet goed staan.

In het LNB settings menu kan je per satelliet o.a. aangeven welke tuner je wil gebruiken, LNB frequentie en voeding en dus ook DiSEqC.

DiSEqC 1.1 laat je op disable staan, en voor elke satelliet geef je een DiSEqC 1.0 instelling op. Nu weet ik niet of A voor 1/4 staat, B voor 2/4 etc. Dat zal je zelf moeten uitvinden.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...