Ga naar inhoud


AAF Sussex Revolutions BA E2 Image tux mod online


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten

Image Info

 

AAF Sussex Revolutions BA E2 Image 6.4.5 voor Kathrein UFS-910

 

Basic Team DuckTales Build rev955 vanaf 15/03/2009

 

Changelog sinds de laatste publieke release:

 

Veranderingen sinds E2 rev921 / AAF Sussex BA Image

 

Team DuckTales:

MME + vaste bug (Met dank aan NIT)

+ Nieuwe dvd-speler

+ WebIF Update

+ Support voor grote mediabestanden (minder crashes)

+ Rumaensche taal bestanden

VFD USB symbool + fix

+ Vdstanby verlengd

+ Libpthread.a Toegevoegd

 

AAF:

AAF Premium + Standaard Skin 1:24

+ Addon Manager 1.2

+ AAF Panel 2.9

Bedrag + 4.2 met optionele NTFS schrijven ondersteuning

+ Rode LED in het menu kan nu worden zwangsabgeschaltet

+ Softstandby: tijd + datum of het scherm te selecteren

+ Smbfs / UPnP uitschakelen (mogelijk moeten worden ingeschakeld)

+ PAT fout is verdwenen.

+. M2ts en. Trp bestandsextensie toegevoegd

+ Fix de DNS was niet altijd correct

+ HighSR patch voor hoge symbool tarieven

+ Drivers USB2Seriel toegevoegd (aan / uit)

+ Nieuwe Standaardinstellingen

 

Thanks to the teams !

 

 

Download

 

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooi nieuws! Ik had ergens gelezen dat de high SR patch (voor symbol rates van 30000 en hoger) problemen geeft met de CAM ondersteuning.

 

Ik ga deze zeker proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tux versie mis ik na installeren de download manager in het addonmanager screen (was in het begin ook het geval bij de originele sussex totdat heel snel de goede versie werd geplaatst. Ga nu de "gewone" revolutions proberen.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De "gewone" revolutions versie draait nu wel goed en heb skin aangepast naar shadow, de CAMD Emu erin gezet en met wat andere plugins gespeeld (bv een dino ipv de draaiende sateliet).

 

Nu bezig de Zildan zenderlijst erin te zetten.

 

Thanks guys!

 

Nog niet geprobeerd of de CD nu werkt met CAM.... (maar vrij zeker dat dit probleem nog niet is opgelost...)

 

 

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
In de tux versie mis ik na installeren de download manager in het addonmanager screen (was in het begin ook het geval bij de originele sussex totdat heel snel de goede versie werd geplaatst. Ga nu de "gewone" revolutions proberen.


Ik had in eerste instantie ook dat probleem, na het wisselen van de skin was de downloamanager terug beschikbaar.


Mvg.
BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt ie. Met KF-750 had ik last van kleine hikjes in het geluid; deze versie lijkt die niet te hebben (was voral te horen bij klassieke pianomuziek, zo elke minuut wel een klein hikje).

 

Maar helemaal stabiel is ie niet. Ik heb al een paar vastlopers (wiekers?) gehad en een kapotte kanalenlijst, maar ik heb ook skins gewisseld en zo.

 

Overigns lijkt het er op dat als die wentelwiek draait het probleem in de kernel zit en niet in enigma2, want op zo'n moment krijg ik ook geen netwerkverbinding meer.

 

Ik kijk als test ook naar het ITV HD 'tussenbeeld'. Mij valt op dat het zwart horizontale strepen heeft (niet helemaal egaal zwart). Heeft iemand anders dat ook gezien?

 

Op BBC HD zijn de onderste pixels niet goed weergegeven, een sort van gespiegelde/vergrote versie van wat er moet staan. Het valt alleen op als je er goed op let dicht op de tv, en je moet de TV van overscan afhalen (Samsung op 'just scan' zetten). KF750 had dit ook overigens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zap nu naar de radio, en tijdens het luisteren naar SRG-Swiss Classic verschijnt de wentelwiek, om niet meer weg te gaan. De radio blijft wel klinken.

 

Geen login mogelijk. Misschien heeft dit iets te maken met radiotext, want dat zit wel op die zender. Al is de achtergrond ook zwart. Eens kijken of ie verdwijnt; ik heb ook wel eens gehad dat de wiek verdween (was bij tv kijken, verdween na een paar minuten).

 

Update: na een kwartier is de achtergrond geladen en de wiek vedwenen, en de afstandsbediening reageert weer. Maar bij zappen weer de wiek... nu zonder geluid en weer een zwart scherm.

 

Update 2: na een paar minuten van deze wiek een green screen. [EPGC] start en stop cleanloop, killed by signal 7, en 507751 bytes for cache used. Lijkt me niet overdreven veel, dus of dat er mee te maken heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Z,

 

ik luister regelmatig naar een zusterzender, namelijk SRG Radio Swiss Jazz. Hier geen probleem met Sussex Revolution BA E2.

 

Voor inschakelen van de radio mode gebruik ik de oorspronkelijke commando's: OK + TXT en voor het uitzetten OK + 0.

 

Had bij eerdere E2 versie wel problemen bij het stromen via het netwerk. Bij het beluisteren van radio op de PC traden er soms onverwachte problemen op. Die zonder twijfel te wijten zijn aan het meezenden van teksten. Omdat dit bij andere zenders niet optrad.

 

Nu dit zojuist ook even kort geprobeerd op de PC. Werkt nu zonder problemen.

 

Op zich het het prachtig om tijdens de muziek te zien wie en wat er speelt.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvulling:

 

Als ik muziek van deze zenders afspeel met VLC op een snelle 64bits Linux PC, valt bij wisseling van de tekst de verbinding weg dan krijg ik kort daarna bij normaal tv gebruik van de Kathrein een GS. Kan dan de netwerk verbinding ook niet meer herstellen.

 

Doe ik dit nu hetzelfde via een wat ouder en trager 32bits Linux systeem. Dan verloopt afspelen via netwerk probleemloos.

 

Timing error in combinatie met netwerk ?

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...