Ga naar inhoud


[Onbekend] Wie in omgeving Ede, Gelderland kan mijn CAM programmeren (of verzending)


Aanbevolen berichten

Dag Satvrienden,

 

Ik heb een CAM waar helaas geen software opstaat, althans, als ik het goed begrepen heb. In het menu van de TF staat in elk geval 'DREAM LOAD'.

 

Onderstaande links zijn foto's van de CAM.

http://farm4.static.flickr.com/3382/3231649481_4672b7c51f.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3461/3231645691_24159131ca.jpg

 

Wie o wie zou me kunnen/willen helpen. Hoeft uiteraard niet voor niks dus eventuele kosten worden uiteraard vergoed.

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dag satvriend,

 

Eerst een vraag wat zou je als de module geprogd is er mee moeten??

Als software heeft er penta opgestaan en er kan gewoon weer penta op met een MM progger.

Het is een kloon module van de MM 1.02 (magic module)en zeker niet de jongste ik schat een 7 jaar oud.

En als je hem wilt gebruiken om een CanalDigitaal kaart in te steken hou er rekening mee dat de seca3 kaart waar nu een kaartwissel van is er NIET meer in loopt met penta software.

Andere toepassingen voor de module zou ik zo niet weten vroeger werd hij veel gebruikt maar tegenwoordig heb je er weinig tot niets meer aan.

 

Eventueel kan er ook met een cas interface ucas 3.0 op dan werkt het wel met een seca3 kaart maar niet alles zo doen oa MTV en VH1 kanalen het niet allemaal.

Aan de module zou ik geen geld meer besteden om te laten proggen. laugh

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aart,

 

Hartelijk dank voor je reactie met de info! :-) Het klopt dat de kaart al wat ouder is. De reden waarom ik de kaart graag wil laten programmeren is omdat ik erg benieuwd ben hoe dit nu in zijn werk gaat en ik het leuk vind de kaart weer werkend te krijgen :-)

 

Overigens een vraag. Ik heb ook nog een Matrix Revolution cam liggen. Is deze wel compatibel met seca 3?

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dat programmeren van de module in zijn werk gaat kun je hier nalezen het duurt een minuut of 5 dan is het klaar.

Je wilt de kaart werkend maar met wat dat ding is oeroud met een seca2 kaart lukt het wel maar verder kun je er bijna niets meer mee.

 

De Matrix revolution is als hij maagdelijk is met nog ucas 3.1 er op geschikt voor seca 3 met een beperkingen net als de Matrix reloaded dus niet alle MTV kanalen ook een paar zenders zonder beeld wel geluid en is ook ongeschikt als je nog eens HD kanalen wilt bekijken. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aart,

 

Hartelijk dank voor de uitleg! Dus in feite kan ik met de kaart terecht bij 'tussen kunst en kitsch' hihi.

 

Dat wordt dus zoeken naar een nieuwe geschikte cam. Heb jij misschien nog een suggestie voor een goed type / merk cam, Aart?

 

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Usefullaliman,

 

Ontzettend bedankt voor je aanbod! Inmiddels is het gelukt de CAM te programmeren. Van een forumgenoot heb ik een MM progger over kunnen nemen. Ik ben blij dat de CAM weer werkt, niet omdat ik de CAM echt nodig had, maar ik was erg benieuwd hoe het programmeren in zijn werk ging :-)

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...