Ga naar inhoud


Werkt de Seca3 kaart met oudere images en CCcam versies?


joobur

Aanbevolen berichten

Ik gebruik nog een Pli Emerald met een oudere CCcam versie maar ik heb sinds vandaag geen beeld meer. De kaart is wel geupdate naar 1-7-2009 en ook geregistreerd volgens Canal digitaal. Kan het misschien liggen aan de al wat gedateerde image of aan de CCcam versie. Ik heb wel handmatig geupdate naar 2.11 maar dat gaf geen resultaat. De oude kaart heb ik maar erin gezet en die gaf nog beeld. Maar voor hoe lang? Heeft iemand iets znnigs te zeggen over images en cccam versies en instellingen.

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je nieuwe kaart is NIET geupdate. Alle uigeleverde kaarten hebben een groen licht tot 010709, tot 1 Juli dus.

Dat zal na 1 Maart anders zijn. Waarschijnlijk heeft CD ivm omruiltijd alle kaarten voorzien tot die datum.

Succesievlijk gaan zij elke maand een update versturen naar de nieuwe kaarten die zo langzamerhand gebruikt/gewisseld worden....

 

Gemini4.60 en CCcam2.011 draaien.

VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch te gek voor woorden dat je als klant moet gaan bellen om beeld te krijgen?Nu dit weer.Eerst gooien ze enige voorheen goedgekeurde ontvangers er uit.Moet je weer een andere gaan kopen(wel een goedgekeurde hoor)Daar zou ook in de toekomst de zekerheid van ontvangst gegarandeerd zijn.Anders krijg je weer het verhaaltje van.....U hebt geen CD goedgekeurde ontvanger.

Nou die garantie van CD stelt helemaal niets voor.

Het blijft een rommelzootje daar.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ome to
Bel de canal jongens maar en zeg dat je geen beeld meer hebt en de oude kaart al weggegooid heb dan zetten ze de nieuwe op je naam en heb je weer beeld.

Ik heb ze gebeld en de kaart stond op mijn naam. De nieuwe kaart deed het ook gewoon t/m eergisteren maar kennelijk zijn ze nu overgeschakeld. De helpdesk van Cana digitaal zei dat het bij de Dreambox een software kwestie zou zijn. Maar dat is redelijk vaag. Vandaar mijn vraag over ervaring van andere gebruikers met oudere images en/of oudere CCcam versies.

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het altijd eens proberen met de nieuwste cccam.Als dat niet lukt en je wilt de oude pli als flash image houden kan je altijd de nieuwste pli installeren op een usb stick.Dan moet het werken.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn kaart in een DM7025 met CCcam 2.0.11 doet het sinds vandaag niet meer??(01-07-2009 Toppakket)

 

Kaart staat op mijn naam maar een heractivatie is niet mogelijk??

 

Staat op het scherm dat ik al een heractivatie heb aangevraagd het afgelopen uur??

 

Iemand een idee wat te doen???Ik bezit alleen Dreamboxen..

 

En met de "helpdesk" bellen van Digitaal ga ik niet doen..Die weten niet meer dan mijn dochter van 13..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: info
Ook mijn kaart in een DM7025 met CCcam 2.0.11 doet het sinds vandaag niet meer??(01-07-2009 Toppakket)

Kaart staat op mijn naam maar een heractivatie is niet mogelijk??

Staat op het scherm dat ik al een heractivatie heb aangevraagd het afgelopen uur??

Iemand een idee wat te doen???Ik bezit alleen Dreamboxen..

En met de "helpdesk" bellen van Digitaal ga ik niet doen..Die weten niet meer dan mijn dochter van 13..



Klikkerdeklak


VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem. Met een familie pakket.

Ik had met die nieuwe kaart 3 weken, en de eerste weken werkten ook Film1 etc (introductie welkom voor de nieuwe seca 3 kaart.)

Maar sinds 1 week werkt het op mijn Dreambox 7020S CCcam 2.0.11

ook niet meer. Hij schijnt wel geactiveerd te zijn.

 

Mischien een andere Softcam ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dat had ik ook vandaag kaart ook ineens op zwart

mijn datum stond eerst op 1juli heb gebeld naar canal plus

nu hebben ze hem heractiveerd mijn datum staat nu op 26.05

hopen dat hij volgende update gewoon krijgt zoals de seca2 kaart altijd kreeg

 

 

gr sjumpie

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem. Nou zie ik op Mijn CanalDigitaal dat de oude seca2 kaart nog op mijn naam staat, dat wordt dus bellen. Je kunt dat checken bij 'Pincode resetten', 'Kies de smartcard die u wilt resetten: ', daar staat je gekoppelde smartcard nummer.

Maar het is toch wel apart dat ik exact 3 weken nu alle zenders gehad heb (volgens afspraak), terwijl de datum vd kaart nog steeds op 1-7 staat. Hebben ze toch wat met die nieuwe gedaan wat ik niet goed snap. De oude kaart zit er nog ffies in weer cool

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook alles op zwart. CCcam 2.0.11.

 

On-line activering mislukte (zogenaamd al aangevraagd en actief tot 23:59). Activering per telefoon leverde de melding op dat ik een ongeldig smartcardnummer intikte.

 

Vanochtend dus maar de "helpdesk" van CanalDigitaal gebeld en als enige reactie het standaardantwoord: ga naar uw dealer om de ontvanger te laten updaten.

 

Nieuwe smartcard nummer niet bekend bij 'Mijn CanalDigitaal' (wel het oude nummer). Helpdeskmedewerkster meldde mij dat dit volgende week zou worden omgezet. Medewerkerster raadde mij aan om de oude kaart te gebruiken want die zou nog een paar dagen actief blijven.

 

Kennelijk is er een administratieve achterstand (of wat dan ook), waardoor de nieuwe kaart nog niet in de systemen bekend is (?) en dan uiteraard geen updates ontvangt.

 

Grom!

2x DM800

Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East

Visiosat 80cm 7.0 East

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...