Ga naar inhoud


[DM800HD] DM800 vraagje over SKY UK


Gast paul_dreambox

Aanbevolen berichten


1: een zak met geld gereed houden (en een creditcard, daar wordt de abonnementsgelden van afgeschreven).

2: even naar een Belgische sponsor van deze site gaan en contact opnemen, en alles wordt geregeld.

3: De kaart is gekoppeld aan een ontvanger en die moet je er dus bij kopen, eenmaal thuis geactiveerd kun je de kaart in je dm800 stoppen. Echter zou ik nog even wachten, want er is op dit moment een kaartwissel aan de gang en ik weet niet of het straks nog steeds probleemloos werkt in een Dreambox.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die zak met geld; mijn persoonlijke mening hierover is dat je sowieso illegaal bezig bent (je mag namelijk pertinent geen Sky kijken buiten Engeland ook al wil je er 100.000 euro voor betalen), je kunt dus net zo goed naar een educatieve manier zoeken om Sky te kunnen kijken. :D

Niet goedschiks dan maar kwaadschiks zeg maar. smile

 

Pakketten waar we als Nederlanders wél de mogelijkheid hebben om deze legaal te kunnen bekijken moet uiteraard gewoon voor betaald worden, hier veroordeel ik het educatieve kijken ten strengste. smirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste kaarten zijn reeds de deur uitgegaan volgens een Engelstalige forum. Maar wanneer dit omwisselen net zo snel gaat als de uitrol van de nieuwe epg voor de Sky HD ontvangers, dan kan het wel even duren voordat een ieder z'n nieuwe kaart(en) heeft. whistle

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...