Ga naar inhoud


Wavefrontier volhangen, welke posities?


jantje112

Aanbevolen berichten

Ik had hier ook een Alps. Onlangs vervangen door de Inverto. Zijn inderdaad gevoeliger dan de Alps, althans bij droog. weer. De inverto’s hebben blijkbaar watervrees. Zo gauw ze nat worden helaas geen beeld meer. Maar dan ook op geen van de vier meer die ik heb. Als die werkt op de 16o heb ik vrijwel altijd o.a. Alsat, Folklor, SC Folk, ZDrave. RTK Sat, etc. Voor de wat zwakkere Roemeense zenders als TVR Cluj, TVR Craiova etc is er hier redelijk stabiel weer nodig.

Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Ik heb vandaag een inverto geplaatst op de WF55 voor de ontvangst Eutelsat W2 16oost maar de ontvangst valt mij heel erg tegen.Ik ontvang een 4tal

transponders met een kwaliteit van 52%.niet best dus.

Ik wil meteen vragen aan cashnoflow hoe de ontvangst is met de Triax 64 met Hispasat 30West.Ik heb n.l nog een Triax 64 liggen, maar dan wil ik wel graag weten of de ontvangst de moeite waard is.

Alvast bedankt, Gr.Satsi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jantje112
Mijn vraag:

8 lnb's waar ga ik die op richten? Welke posities/schotels bieden het meest interessante aanbod en welke kan ik overslaan?

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...LNB#Post1515094

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb vandaag een lnb geplaatst voor 12.5 west op de Wf55, ik heb signaal op een transponder n.l 11408V

van ongeveer 50% kwaliteit voor de rest ontvang ik niets. Heb uiteraard nieuwe transponders volgens de Lyngsat in de receiver geplaatst zonder resultaat. Toch weer een vraagje voor Cashnoflow wat kan jij op deze satelliet ontvangen, ben n.l erg benieuwd.

Graag reactie, Satsi

 

Clarke-tech5000c 28.2/23.5/19.2/13.0/16.0/9.0/4.8/0.8w/5.0w/8.0w/12.5w met Wf55

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu op 11357H een stuk of vier bij 69% en op diverse andere transponders nog een stel andere. Maar dat zijn DVB kanalen en daar maakt de Maxplus geen plaatje van.

Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genoeg feedback ondertussen. Als ik mijn dreambox aan de praat heb denk ik toch maar gelijk een t90 op te hangen.

 

Als je het doet, dan gelijk goed smile

 

Overigens een algemeen vraagje, ik heb een 8 voudige lnb switch. Kan ik die achter een 4 voudige spaun schakelen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...