Ga naar inhoud


[DM7025] Disecq 2.0 MAXDIGITAL 4x1 schakel problemen.


Sis

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb bovenstaande disecq in gebruik, maar heb regelmatig geen lock meer, en moet de tuner even manueel laten re-tunen op circular.

 

Nu heb ik al gelezen dat Disecq 2.0 wel eens problemen geeft op de nieuwere enigma versies.

 

Setup is "Simple A/B/C/D" met op A astra1 en op B astra2

Achter A zit een duoLNB met ook astra 3, maar die spreek ik niet aan, aangezien men mij verteld dat dit niet kan.

 

Is dit de correcte diagnose? Welke switch zou dan wel goed moeten werken?

 

Thanks

Sis

ET9000: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E

DM800SE: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E

RaspberryPi OSCAM 120 r0

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb dit probleem ook gehad met de goedkopere Maxdigital switches. Na overstap op Spaun nooit meer een probleem gehad.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spaun is inderdaad geweldig alleen ze zijn behoorlijk prijzig, vooral als je meer dan 4 lnbs moet aansluiten en al gauw enkele switches moet aanschaffen.

 

Naast Spaun werkt EMP Centauri ook perfect met de Dreambox. Deze heb ik zelf ook en werkt probleemloos na de nieuwe CVS update die dus oa in de newnigma 2.4 image zit (maar ook in MiLo en een paar andere)

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

DiSEqC switches met de 2.0 specificatie zouden backward-compatibel moeten zijn met 1.0, maar zijn dat lang niet altijd. Koop liever een 1.0 switch....

 

Rinus

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...