Ga naar inhoud


hardware features?!?


JD

Aanbevolen berichten

Heren en wellicht ook dames,

 

Weten jullie toevallig of de Hyundai 1000 IR ook leuke hardware features heeft. m.a.w. is er gemakkelijk door middel van solderen bijvoorbeeld een optische digitale dolby uitgang op te maken.

Kun je er een HD van 40 Gbyte inpleuren met wat aanpassingen, zodat hetzelfde is als de Hyundai HSS 825H. De bereikbaarheids hoek van het infra-rood ontvang gedeelte vergroten. Extra ventilator (voor Humax heel interessant) etc....

 

Een en ander is (misschien) op fictie gebaseerd en kan technisch helemaal niet, maar ik probeer even iets aan te geven. Hopende dat iemand wellicht een hardware uitbreiding heeft gemaakt op zijn Hyundai 1000 IR. Laat het me weten, ben geinteresseerd daar in.

 

Wellicht zijn er op de printplaat wel diverse zaken doorverbonden die (nog) geen uitgang aan de buitenkant hebben middels een connector ofzo..

 

BEDOEL DUS NIET, HEB EEN TWEEDE LNB OP MIJN SCHOTEL AANGESLOTEN!!!

 

Ben benieuwd wat hier op volgt...

 

Uw mede satter,

 

JD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb als het goed is binnenkort een afspraak met Hyundai om een en ander aan firmware suggesties te doen.

Kan ook dit soort dingen voorleggen. Hun afdeling R&D zal op een aantal zaken zeker een antwoord kunnen geven.

 

Ik denk dat het zeker mogelijk is een optische uitgang te maken, aan de huidige digitale uitgang heb ik ook niets. Je moet er wel rekening mee houden dat je waarschijnlijk dure hardware moet aanschaffen omdat het elektrische signaal moet worden omgezet naar licht.

 

Extra fan lijkt me niet nodig omdat deze ontvanger niet zo heet wordt als de Humax.

 

Een HD er in is misschien een optie. Kan hier verder nu geen zinnig woord over zeggen omdat ik de HD versie niet heb gezien.

 

Invalshoek IR kun je zelf vergroten door middel van spiegeltjes of met RF gaan werken icm een IR decoder (Philips of Marmitek). Kun je gewoon vanuit je hele huis je apparatuur bedienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lookie

 

Als het aan mij ligt zou je dergelijke vragen aan hun mogen stellen. Wellicht dat er naast diverse software features ook de hardware wat handige (zelf te maken) uitbreidingen kent!

 

Ik zou zeggen neem het mee in je verhaal en alvast bedankt voor je reactie...

 

groeten,

 

JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...