Ga naar inhoud


wil nieuwe ontvanger kopen maar welke?


xfiles69

Aanbevolen berichten

Ik ben nu in het bezit van een asscom reference en ben er een beetje flauw van dat ik de ppv kanalen niet meer kan ontvangen.Wil dus graag een nieuwe kopen zit zelf te denken aan een nieuwe humax heeft iemand een tip voor mij je kan met eeen kleine software aan passing de humax toch geschikt maken voor irdeto en seca?<BR>B.V.D.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo xfiles69,<BR>Ik heb een paar weken geleden een humax 5400 gekocht. Irdeto is ingebouwd (voor PW). Tevens 2 vrije slots voor een seca module en evt een andere module voor de ontvangst van c+ etc.<BR>Volgens mijn bescheiden mening (ook van een aantal mensen die al langer met dit toestel werken) een goede keuze.<BR>De prijs varieert tussen de Fl 950,00 en Fl 1050,00 . Hierbij komt nog de prijs van de seca module Fl 350,00.<BR>Wil je niet afhankelijk zijn van anderen vwb het programmeren van je kaartjes moet je ook nog een programmer kopen tussen de Fl 90,00 en Fl 300,00 gulden.<BR>Let op, dit is mijn bescheiden mening.<BR>Waarschijnlijk krijg je ook nog andere adviezen, niks mis mee !, leg ze naast elkaar vergelijk en neem een beslissing.<BR>Je kunt ook eens kijken op de humax pagina naar de bijzonderheden van dit apparaat.<BR>Als je nog iets wilt weten, kun je me altijd <BR>vragen.<P>Groetjes, John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zelf al een jdm bander en een piccard dus dat zal he probleem niet zijn.In iedergeval bedankt voor je antwoord.<BR>Waar het metname om gaat is ,de zenders als taq,palco en kiosk.Dit schijnt iets te maken te hebben met een regiocode.Heb jij dit probleem niet met de humax<BR>b.v.d<P><BR>trustnoone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...