Ga naar inhoud


Belgische C+ kabel box


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met de Vlaamse en Waalse Kabel boxen (Philips).<p>Een waalse box werkt in vlaanderen als je het startup record aanpast.<p>Maar Ik krijg geen EPG op dat ding.<p>

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

lees je firmware eens uit en

ga met een hex editor es kijken hoe dat ding in elkaar zit moet ergens wel een esd/epg2.x regsev zitten, kom je er niet uit stuur mij dan de fw maar.<p>groeten,<p>Togooz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Togooz,<p>Als je dit kan gedaan krijgen dan kan je heeeeeel veel mensen blij maken. Mij incluis.<p>Met Declink kan je wel de eeprom als i2c uitlezen en je kan die vervanger door een andere versie.

Ik heb een waalse doos met firmware v18 er in. EPG en Pilot werken niet.<p>Als ik de eeprom vervang door een vlaamse v17 dan heb ik wel de EPG maar niet de pilot. En de menus van de EPG blijven in het Frans.<p>Zowat heel vlaanderen zoekt een manier om dit aan de praat te krijgen. De kabel dozen zijn seca ontvangers van Philips, dus zoveel verschil zou er niet mogen in zitten.<p>Het grote probleem is dat nog niemand er in geslaagd is om de firmware compleet uit te lezen met declink. Want dan zou je hem in zijn geheel kunnen vervangen door een vlaamse versie.<p>Als jij hier eens wil naar kijken dan wordt het weer hoopvol.<p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal die box nog eens opengooien.<p>Het is inderdaad een V18 die ik hier heb.<p>Ik herinner me uit de tijd van mijn oude sat. mediabox dat je met mediaserax ook het een en ander zou kunnen uitlezen.... zal dat eens terug bovenhalen en eens kijken wat dat was.<p>Lijkt me wel leuk om daar eens mee te spelen<p>Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<p>Ik ben ook aan het kloten met mijn box! Ik heb thuis een waalse box en een vlaamse. Momenteel neemt hij geen piratenkaartjes meer aan. Gebruiken jullie die ook? Constant reset op de kiosk en Canal+. Bouquet werkt perfect. Weten jullie een oplossing?<p>thanx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik de epg weer aan heb inclusief de pilot knop maar ik kan helaas niets testen frown.gif" border="0

daarom zal het ook niet hard gaan, als iemand nog toevallig zon box over heeft laat het me dan weten.<p>groeten,<p>Togooz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Togooz,<p>Ik heb je site ontdekt! Bedankt alles werkt perfect nu.

 

Nog iets anders, ik heb ergens horen vertellen dat de waalse c+ ook op sommige kabelnetten in vlaanderen wordt uitgezonden. Kent er iemand de frequentie die ze gebruiken?

Omgekeerd zou dit ook moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas nog altijd niks binnen gekregen van Togooz.<p>Ik had hem de originele firmware gestuurd, van zowel vlaams als waalse doos. Ik verondersteld dat het met die firmware is dat hij gespeeld heeft.<p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn terug problemen met de files die ik gebruik voor vlaanderen. Hij valt terug uit elke keer.

Wie heeft er een oplossing????? confused.gif" border="0

Sinds vandaag zijn er weer resetten. Ligt het aan de goldwafer, de philips of de soft op de kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...