Ga naar inhoud


Opname van twee verschillende coderingen


M_Z

Aanbevolen berichten

Dat je met de 8000 kunt opnemen van een programma en naar een ander kunt kijken wordt heel vaak beschreven. Maar of je dat ook kunt van twee gecodeerde programma's en of de opname dan gedecodeerd wordt opgeslagen is nog niet (zo vaak) aan bod gekomen. Ik heb zitten zoeken naar eenduidige antwoorden, maar heb hierover geen topics kunnen vinden.

 

1. Kun je van verschillende coderingen opnemen (bijv. Premiere opnemen en kijken naar Nederland 1)

2. Kun je opnemen van RTL4 (Seca3) en kijken naar Nederland 1 (Seca3) en wordt de opname dan gedecodeerd opgeslagen zodat je ook maanden later nog kunt kijken

3. Kan CCcam dus binnen 1 ontvanger verschillende ECM's handlen zonder steeds onderbrekingen te geven? Moet hiervoor iets extra's ingesteld worden in de CCcam.cfg ?

 

Ik heb wel al een tijdje die DM8000, maar heb nog steeds geen twinLNB / kabel gelegd, en dat wil ik wel doen als bovenstaande ook allemaal geen probleem is.

 

M_Z

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja hoor, dat werkt allemaal.

Ik zou zeggen, snel die kabel bijtrekken en je leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Wat een gemak.

Ikzelf ga binnenkort van 2 naar 4 kabels.

3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1

Dreambox image: PLI of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M_Z
Ik heb wel al een tijdje die DM8000, maar heb nog steeds geen twinLNB / kabel gelegd, en dat wil ik wel doen als bovenstaande ook allemaal geen probleem is.


Heb je niet doorgelust dan?

Je kunt tuner 1 -> 2 doorlussen, dan kun je ook gelijktijdig van twee transponders opnemen, ook al heb je maar een kabel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...