Ga naar inhoud


Wil iemand dvb-t opname online plaatsen


FreddyX

Aanbevolen berichten


Ik heb een sample voor je. Niet op de corruptie hier en daar letten, dat ligt volgens Edje aan mijn ontvanger. smile

 

Ik heb hem ook geüpload, maar mag de link hier helaas niet posten van het board.

 

Dus.. Veel plezier met de sample helaas. Als je zelf een FTP hebt mag je me een PM sturen, ik zal verder kijken of ik iets kan regelen om toch een link hier te kunnen posten.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FreddyX
Hallo,
Zou iemand een korte dvb-t opname van bv. Ned1 online willen plaatsen. Ik wil graag kijken op mijn pc hoe groot het verschil is met UPC.
Alvast bedankt!


Haal een Tuner bij KPN en test hem 4 weken gratis.
Je mag zelfs de kaart activeren voor een proefabonnement op telefoonnummer 0800-0576, binnen de 4 weken terug sturen en het abonnement wordt ook gestopt.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je. Wat wel opvalt is de lage bitrate die gebruikt wordt. Dat is jammer. Als ik het vergelijk met digi-kabel via de mediabox dan zijn de logo's en rustige beelden strakker. Ga denk ik eens een maandje proberen. Wil dit wel op linux doen dus moet er wel een ondersteunde ontvanger komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...