Jump to content

Vraagje

Guest

Recommended Posts

Hallo zeergewaardeerde sat4all'ers smile.gif" border="0<P>Ik wil een nieuwe receiver kopen en vraag me af welke dat het beste kan zijn. Ik heb al wat over de Humax gelezen, is dat wat?<P>Daarnaast wil ik ook een smartcard met bijbehorende programmer bouwen. Heb iets over de goldprogrammer gehoord:?<P>Verder zoek ik nog wat schema's mbt tot die goldprogrammer smile.gif" border="0<P>Ik hoop dat jullie een beginnende sat4all gebruiker willen helpen.<P>Mvgr,<P>San

Ik heb de goldprogrammer ook gebouwd, de layout en alles staat op de site van xinetic.<BR>suc6 rob wink.gif" border="0 <BR>(en de humax 5400 is trouwens een hele goeie decoder, daar kun je de meeste kanalen mee ontvangen)

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Jep ik heb die xinetic site nu gevonden wink.gif" border="0<P>Maar wat kan ik allemaal met die goldprogrammer?<P>Atmels proggen, Pics? En hoe zit dat met seca en via dan?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.