Ga naar inhoud


[DM7000] Geen signaal na aanzetten uit standby.


Dennis DaMenaCe

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijd lang een "vervelend" probleem. Als de dreambox standby staat en ik doe deze aan, dan heb ik 45% signaal op 19.2 (daar kijk ik voor 99% naar) . Ik moet dan eerst zappen naar een andere satelliet en weer terug naar 19.2 voordat ik beeld heb. Dit doet hij ook als ik de dreambox helemaal opnieuw start.

 

Mijn huidige configuratie.

Astra1 (duo) /2(enkel)/3(duo)/hotbird(enkel) aan 1 Diseqc switch.

 

Ik dacht eerst dat het aan de switch zou liggen. Ik heb een nieuwe gekocht en deze vervangen, maar zelfde probleem was er nog steeds. Toen dacht ik dat het misschie aan de Duo LNB lag van 19.2. Deze heb ik vervangen voor een enkele LNB, maar ook hetzelfde probleem. Dus dan lijkt het mij dat het niet aan de switch of lnb kan liggen.

Ik heb een Dreambox 7000 met de laatste Pli erop. Hiervoor had ik een oude Pli en toen was het probleem er ook maar niet altijd. Nu heb ik de laatste Gemini geprobeerd, maar ook deze geeft hetzelfde probleem.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? en hoe kan ik het oplossen?

Eventueel een script dat de dreambox automatisch even heen en weer zapt nadat ik hem uit de standby heb gehaald vind ik ook goed. Graag reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...