Ga naar inhoud


htpc klaar nu nog de satkaar maar welke ?


Aanbevolen berichten

nog nooby met de satpc kaarten

welke moet in de htpc komen

graag jullie advies

draai mediaportal op vista 32 alles doet het alleen heb nog geen satkaart erin.

enigste eis is dat je ook de hdzenders kunnen weergeven.

gr. b

50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zou ik bij MediaPortal sites kijken naar ondersteunde kaarten. Want daar gaat het vaak mis.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees veel lovende berichten over de FloppyDTV kaart.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De floppydtv & firedtv zijn in principe identiek waarbij de floppydtv de interne versie is en in pci / pci-e slot past ( niet voor de aansluiting maar alleen om hem in een kast te plaatsen ). Beide worden aangesloten via firewire.

 

De firedtv ( externe versie ) word standaard geleverd met een afstandsbediening die bij de floppydtv niet zit en in een los kitje geleverd kan worden voor inbouw in een 3,5 inch floppy drive slot.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een floppy dtv-S2 kaart in de PC. werkt echt probleemloos. Een aanrader, maar niet de goedkoopste idd.

Wie heeft er ervaring met goed werkende budgetkaart (S2) en mediaportal? Wil er namelijk een bijkopen, maar heb met AcamD/MDapi geen CI meer nodig voor mn canaaldigitaal kaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf diverse programma's geprobeerd met mijn Hauppauge NOVA-HD-S2. De combinatie Mediaportal, MDAPI en diverse plugins waren tot een jaar terug niet echt stabiel. De enige programma's waar ik over te spreken was, waren DVB Viewer Pro en GBPVR. Alleen indertijd waren er geen mogelijkheden voor het gebruik van CCcam, mijn reden om andere alternatieven te gebruiken (in mijn geval dus VDR).

 

Tegenwoordig schijnt de MDAPIFilter een stuk beter te zijn en zijn er minder problemen met crashende TVServer services. Een tijdje terug (voor de aanwezigheid van emubox, emudrag en/of Flysoftcccam plugins) heb ik dit nog getest. Toen bleek de stabiliteit inderdaad veel beter te zijn.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vdr-sc plugin heeft standaard ondersteuning voor onder andere newcamd connecties. MGCAMD maakt namelijk gebruik van newcamd en vdr-sc ondersteund deze.

 

Zo wie zo, ook ACAMD (die gebruik maakt van vdr-sc sources geloof ik) heeft hier ook ondersteuning voor. Zat mogelijkheden dus.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...