Ga naar inhoud


Clarke-Tech 3100 Plus - tunerprobleem


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag weigert de tuner alle dienst , op het scherm komt de melding "geen of slecht signaal" . Aan de aansluiting kan het niet liggen want heb hier reeds twee andere receivers aangesloten een die krijgen wel beeld . Alle andere funties van de ontvanger werken dus ik kan gerust in het menu , kanalenlijst openen enz... Dus ik denk dat ik met een tunerprobleem zit . Iemand dit ook al meegemaakt ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja

Een keer met een maxidigital 225S die uit de zelfde hub-tech fabriek komt.

Verder lees je eingelijk weinig over tuner problemen

met hub-tech produkten.

In veel modellen worden ook goede Sharp tuner gebruikt.

 

 

 

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Probeer opnieuw firmware te installeren.


Had ik ook reeds aan gedacht. Toeval wilt dat er voor deze ontvanger een nieuwe software versie 1.18 uit is van gisteren. Dus deze even erin gezet via USB en deze zit nu erin . Dus als ik bij Systeem informatie kijk staat bij s/w : versie 1.18
Echter nog steeds op het scherm "geen of slecht signaal" , de ontvanger staat op kanaal 13 = BVN . Als ik twee andere ontvangers aansluit heb ik direct beeld. Dus toch een tunerprobleem ? smirk

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ballspeed

Dit probleem is mij ook bekent de oorzaken hiervan kunnen zijn het volgende:

1.Je heb meerdere tuners aangesloten,sluit die af door daar de antennekabel uit te halen en alleen de antennekabel in de clarketech te doen.

2. Controleer in het menu bij installatie--->schotel instellingen--->of de lnb power wel aan staat.

 

lees ook dat jij een skystar kaart in de computer heb haal daar ook de antennekabel uit.

 

Ik had dit probleem ook in combinatie met skystar en clarketech op een duo lnb als ik van de skystar de antennekabel los doe dan had ik beeld op de clarketech

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...