Ga naar inhoud


[DM7025] Mediaspeler functioneert niet goed in Gemini 4.1


qod

Aanbevolen berichten

Ik begon net een beetje te wennen aan de Mediaspeler van Gemini² 3.7...

 

Ik heb nu Gemini² versie 4.1 en nu kan ik nog slechts een enkele MP3 afspelen. Mappen doet hij niet, ook niet 'toevoegen aan afspeellijst'.

 

Ik heb een paar gieg MP3's op de interne harddisk staan en 3.7 ging daar prima mee om...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oké. Goed om te weten.

 

Ik ben op zoek naar een Home Cinema Center met UTP en USB aansluiting voor MP3, maar dat schijnt geen logische combinatie te zijn. (De Samsung HT-BD2E heeft UTP, maar slechts tbv firmware upgrade!) Mijn TV heeft UTP en USB tbv MP3, maar je gaat toch niet je TV aanzetten om naar muziek te luisteren?!

 

Ik was best tevreden met de Mediaspeler, tot hij het niet meer deed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Origineel bericht van: qod
Mappen doet hij niet, ook niet 'toevoegen aan afspeellijst'.



Hebben alle image's last van de laatste tijd, ligt dus eerder aan enigma dan gemini.


Workaround welke vaak goed werkt:
Eerst één bestand uit de map toevoegen, daarna alsnog de hele map toevoegen (en dan kun je eerste bestand weer verwijderen uitafspeellijst)

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

Soms - maar niet consequent- helpt het als ik eerst één nummer afspeel en vervolgens een album aan de afspeellijst toevoeg, maar dat is niet uit te leggen aan moeder de vrouw... ;-)

 

Is er al een nieuwe versie van Enigma uit die minder problemen geeft? Mogelijk Milo / Ronaldd / PLI ?

 

Of moet ik op zoek naar een of andere MP3 plugin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...