Ga naar inhoud


Ontbrekende ImageWizard plugin bij Pli Jade 2 300309


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb vandaag de laatste Pli image geinstalleerd op de 7025+

Na het oproepen van de plugin lijst krijg ik een melding dat er een plugin ontbreekt:

 

 

Enkele plugins zijn niet beschikbaar

No module named Imagewizard

 

Waar kan ik deze plugin downloaden?

Met de vorige Pli Jade software had ik dit probleem niet.

 

Heeft het misschien te maken met onderstaande opmerking:

Citaat:
- Softwaremanagement plugin doesn't yet work with most skins, old 'softwareupdate' and 'configbackup' plugins are still available

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja, ik heb geprobeerd de Pauli plugin te installeren via telnet.

De vorige keer ging dit ook goed, nu dus blijkbaar niet.

 

Maar volgens mij had ik het probleem ook al voordat ik de Pauli plugin installeerde. Ik heb namelijk ook geen media speler door deze ontbrekende plugn

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan bij de eerste keer opstarten de mediaplayer niet komt dat klopt. Dat krijg je pas na de tweede keer (of een herstart van enigma zelf). De Pauli plugin kan wat verprutsen waardoor het probleem ontstaat... Die Pauli plugin (voor neutrino afstandsbediening neem ik aan) zit waarschijnlijk in de code te patchen/overschrijven waardoor de ImageWizzard weg is/overschreven.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Iron Maiden
No module named Imagewizard


Is een bug in Enigma2 die ergens in februari ontstaan is. Ik heb er een fix voor zitten in mijn image, moet ik nog naar Dream opsturen.

Als je BarryAllen gebruikt krijg je deze bug vaak ook omdat BA om onbekende redenen deze bug injecteert in de images (heb ik ook een workaround voor ingebouwd, die stuur ik niet aan Dream want da's een bug van BA).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Iron Maiden

No module named Imagewizard


de imagewizard is gemoved naar de softwareupdate plugin.
Andere plugins hebben hem niet nodig, maar veel externe plugins importeren hem domweg (copy/paste).

Plugins uit onze downloads zijn hierop gefixed, mocht je er toch eentje tegenkomen die we over het hoofd gezien hebben, svp doorgeven.

De mediaplayer importeert hem zeker niet, dus daar moet wat anders aan de hand zijn.

Zelf gecopieerde/installeerde plugins die ten onrechte ImageWizard proberen te importeren kan je meestal eenvoudig zelf fixen door de import eruit te gooien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijker maak je gewoon een "nep" versie aan, dan hoef je niet door allerlei oude plugins heen te ploeteren.

 

Ik heb er eentje aangehecht, uitpakken in de root (of met de een of andere functie zoals "restore" als je hem in de backup dir zet): "cd / ; tar xzf imagewizardstub.tar.gz"

 

NB: Alleen op images gebruiken waar de ImageWizard file ontbreekt!

imagewizardstub.tar.gz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...