celem Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 Vandaag, (pasen) had ik iets na 13 uur plotseling beelduitval op TVV. Dit enkel op de SD kanalen, en niet op de HD kanalen. Ik heb een top pakket Ik kijk reeds ongeveer een paar maand denk ik met de nieuwe kaart via smartwi en nooit problemen gehad. Heeft er nog iemand zo'n probleem, of wat kan je er aan doen? ps: datum gaat tot 13-06-2009
Benbits Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 smartwi geupdated zoals beschreven op de tv vlaanderen website? anders kaart eens terug activeren via website? b.
celem Posted April 13, 2009 Author Posted April 13, 2009 Na heractivatie was alles terug in orde. Hopelijk gebeurd dit niet meer. mvg,
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now