Ga naar inhoud


help please


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een tweede kop gekocht (Philips) om via mijn 80 cm schotel Astra en Hotbird te kunnen ontvangen. De Philips is een Lnb die automatisch kan switchen. Verder heb ik een Humax 5400. <BR>Nou dacht ik dat als ik de linker lnb (als je voor de schotel staat)op de Astra rich dan staat de rechter (Philips) op de Hotbird.<BR>Via mijn linker Lnb ontvang ik ook weer de Astra.<BR>Als ik alleen via de andere Lnb kijk dan zie ik de meter niet uitslaan alsof hij signaal heeft.<BR>Op de Philips Lnb staat Lnb 2 en Rx.<BR>Welke kabel moet waarop en hoe stel ik mijn Humax in zodat hij automatisch kan switchen met deze twee lnb's. <BR>Je kan kiezen uit Disqec a, b, c en tone burst a en b.<P>Please help ik kom er niet helemaal uit.<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


ga eerst maar eens je schotel op hotbird zetten,zodat je daar signaal krijgt.als je het signaal hebt zet je je schotel vast en gaat met de rechter lnb kijken of je astra kunt vinden.Het signaal van hotbird is namelijk zwakker dan die van astra en daarom moet je je schotel toch eerst op hotbird uitrichten.anders heb je kans dat je hotbird helaas niet krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de handleiding van Redcat al gelezen en ik ben daar ook blij mee.<BR>Het gaat helaas niet helemaal over dezelfde configuratie, zoals ik hem heb.<BR>De Diseqc zit bij mij in de Lnb. Ik neem aan dat de vermelding Lnb2 de aansluiting voor de andere lnb is en Rx de aansluiting voor naar de Humax.<BR>Mijn vraag gaat eigenlijk meer over de instelling van de Humax.<BR>Moet ik ze op Diseqc a en b zetten? of gebruik ik Tone burst?<BR>Als iemand hier wat meer duidelijkheid over kan geven dan ben ik een heel eind geholpen.<P>Ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...