Ga naar inhoud


T55 polarmount ervaringen gevraagd


hermanh

Aanbevolen berichten

Binnenkort ga ik een bestelling plaatsen voor een Wavefrontier T55, met hierbij de officieele polarmount, deze is als het goed is ook te gebruiken als muurbevestiging.

 

Echter de muur waarop ik alles moet bevestigen kijkt niet op het zuiden, maar naar het westen. (zijkant van de schuur)

Mijn vraag is, zou de combinatie van de T55 en de polarmount werken? Was wel van plan om de bevestiging tegen de rand van het dak te zetten, dus ik hoop dat de schotel er dan net boven uit komt.

 

Alle ervaringen zijn welkom.

 

Alvast bedankt.

Herman

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoek eens wat foto's op het internet en bekijk de situatie bij je dakrand eens, je bent de enige die het kan beoordelen of het kans van slagen heeft maar ik heb een vermoeden dat die pijp idd te kort zal zijn en de schotel niet helemaal boven de rand uit zal komen.

Waarom koop je niet gewoon een 42mm mast met twee beugels dan weet je zeker dat hij boven het dak uit komt.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op deze site al de leden installatie sectie bekeken. Dat bracht me al aan het twijfelen.

Maar wilde nog even de ervaringen polsen. wink

 

vooralsnog ga ik denk ik nu maar uit van een mast met beugels, dan gaat het altijd lukken.

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

heb pas een t55 zo weg gehangen schotel staat haaks op de beugel,ik heb niet de wave beugel gebruikt maar een lange l buis dit werkte perfect goed signaal op alle vierde lnb's.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...