riji Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Vroeger kreeg je van TV-VL vrij vlug een verzorgd antwoord per e-mail. Later werd meteen gemeld dat uitzonderlijk een antwoord binnen de 5 werkdagen niet zeker was. De vorige keer (ivm betalen nieuwe smartcard) kwam er enkel nog een telefoon. Nu wacht ik nog steeds op een antwoord op mijn email van 23/3/09 (nochtans voor een abonnement upgrade).
JPVSP Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Je kan toch een upgrade doen via de site van TV-Vlaanderen. Downgraden is echter alleen per aangetekende brief! Of heeft hier al iemand andere ervaring mee?
pollebru Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 - Eind maart een mailtje gestuurd en tot op heden is deze onbeantwoord gebleven. - Vorig jaar zonder probleem via mail het plus pakket opgezegd. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
papadibaba Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Zijn er in de plaats van eieren , dan toch nog vijgen na Pasen ? Aanvankelijk dacht ik er aan om TVV via mijn Humax te laten komen . Nu ik dit allemaal mag lezen , denk ik toch aan andere zaken , sorry hoor .
pollebru Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Origineel bericht van: pollebru - Eind maart een mailtje gestuurd en tot op heden is deze onbeantwoord gebleven. - Vorig jaar zonder probleem via mail het plus pakket opgezegd. Ik wil er wel aan toevoegen dat voordien de mails steeds correct beantwoord zijn. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast Paullo Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Ik wacht sinds 27 februari op een antwoord per mail dat ik binnen de vijf dagen zou ontvangen of kort daarna..... Gisteren heb ik de klantendienst telefonisch voor iets anders gecontacteerd. Resultaat; zowel in de voor- als in de namiddag ongeveer 5-maal (maal 2 dus) getelefoneerd en aan de lijn gehangen. Uiteindelijk bij het tiende telefoontje en na in totaal 20 minuten verloren tijd (al het wachten samengeteld) antwoord gekregen. Niet echt zeer degelijk dus. Greets
pollebru Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Oeps, goed dat ik weinig of geen probleem heb met TvV. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
digitaal kijker Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 weet wel dat het voor hen ook een verlofperiode is en dat ze overstelpt worden met telefoons enzo, en denk dat ze die problemen van die betaling enzo echt wel belangrijk vinden en zoveel mogelijk problemen vermijden, en zolang er geen oplossing is zal men die mensen niet mailen met een antwoord om zeker in hun schoenen te staan. ze kunnen met een kleine groep niet alles doen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Lithion Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Ik heb verleden week gemaild om scifi permanent toe te voegen als volwaardige zender en twee dagen later heb ik er een antwoord op gekregen. Ze lezen ze dus wel degelijk.
riji Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 Origineel bericht van: Lithion Ik heb verleden week gemaild om scifi permanent toe te voegen als volwaardige zender en twee dagen later heb ik er een antwoord op gekregen. Ze lezen ze dus wel degelijk. Blijkbaar heb je veel geluk gehad.
Apple740 Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Origineel bericht van: riji Blijkbaar heb je veel geluk gehad. Een schoonmaakster die s'avonds na werktijd stiekum zat te internetten en dacht "goh, laat ik Outlook eens openen".
thierry Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Origineel bericht van: Lithion Ik heb verleden week gemaild om scifi permanent toe te voegen als volwaardige zender en twee dagen later heb ik er een antwoord op gekregen. Ze lezen ze dus wel degelijk. En wat was het antwoord? dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Lithion Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Citaat: Beste klant, Wij danken u voor uw feedback over de zender in ons Etalagekanaal! Het is net om de reactie van onze trouwe abonnees te testen dat we gebruik maken van deze formule om hen elke maand van een nieuwe zender te laten proeven. Wordt deze zender fel gesmaakt, dan doen we ons uiterste best om deze permanent toe te voegen aan ons zenderaanbod. Onlangs was dit bijvoorbeeld al het geval met History, die een maand lang via het Etalagekanaal werden uitgezonden en later terugkeerde in het ThemaPakket. We nemen nu dan ook uw feedback over SciFi mee in de evaluatie van ons zenderaanbod en zullen hier in de mate van het mogelijke rekening mee houden. Met vriendelijke groeten, TV VLAANDEREN klantendienst
satfanaat Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Telkens ik naar tvvlaanderen een mail verstuur,krijg ik een mail terug met de melding:Delivery to the following recipients failled.klantendienst@tvvlaanderen.be mijn mails kunnen niet beantwoord worden,ik geraak er gewoonweg niet binnen.
digitaal kijker Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Origineel bericht van: satfanaat Telkens ik naar tvvlaanderen een mail verstuur,krijg ik een mail terug met de melding:Delivery to the following recipients failled.klantendienst@tvvlaanderen.be mijn mails kunnen niet beantwoord worden,ik geraak er gewoonweg niet binnen. omdat het klantendienst@tv-vlaanderen.be is hun site is toch ook www.tv-vlaanderen.be Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen