Ga naar inhoud


DVD player storingen door ondertitels!


Ron

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik een aantal images geprobeerd in verband met storingen met het afspelen van DVD's via een netwerk share.

De storingen treden alleen op als de ondertitels aan staan.

Speel ik een opgenomen file van de DM800HD af via hetzelfde netwerk, geen enkel probleem'.

Het moet dus aan de DVD player software liggen en dan ook alleen als je ondertitels aanzet.

Je kunt dit prima controleren tijdens een lange actie scene bijvoorbeeld. Geen enkele storing, tot de ondertitels weer beginnen en dan is het niet meer om aan te zien.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Die bug zit er nu al zo lang in dat ik op het punt sta de 8000 van de hand te doen, want dit was wel een voorwaarde voor aanschaf en als dit dus niet goed werkt, heb ik er weinig plezier meer van.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat de software (dvdspeler) niet deugt.

Ik heb een dvdspeler erin gebouwt maar werkt ook erg slecht.....snel vooruitspoelen is vaak niet mogelijk......5.1 en dts werkt niet, alleen prologic2.

erg traag dat dvd gebeuren, ook is de foutcorrectie niet goed, klein vlekje of oneffendheid en de dvdspeler slaat over. Rest van de box werkt opvallend goed.

Alleen heeft dream het weer voor elkaar gekregen om weer een gloedhete voeding te monteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit al eens op het DMM forum gemeld, toen werd mij gezegd dat er aan een oplossing wordt gemerkt. Een workaround voor nu is inderdaad tijdelijk een SD skin installeren

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Dat was het inderdaad!
Normale skin en "opgelost".
Nu maar hopen dat er een echte oplossing komt.
Enorm bedankt voor de tip!
@lexie, AC3/5.1 werkt prima. Alleen DTS niet.

Ron


Vanaf de dvdspeler niet, blijft maar op prolocic 2 staan, zowel met coaxiaal als spdif
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat blijkt dus achteraf ook al niet meer waar.

de DVD speler draait op een DM8000 gewoon klote, maakt niet of je nou een HD skin gebruikt of niet.

Ook (zelfs) met de default skin stoort het nu weer zodra je ondertitels aanzet.

Image, de laatste van Milo.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...