Ga naar inhoud


TE20-se programmeer vragen


Gast

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik een TE20-se gemaakt. Thuis heb ik een Pilips DST 4816. Kan ik m.b.v. de programmer een PICCARD v1.1 progammeren? <BR>Programmeren tot nu toe:<BR>De PIC16f84 kan ik wel programmeren, alleen bij de eeprom geeft hij een foutmelding nl.: Kan de eeprom niet RESETTEN. <BR>Wil iemand mij uit de brand helpen?<BR>B.V.D.<BR>eddy confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by eddy wally:<BR><STRONG>Onlangs heb ik een TE20-se gemaakt. Thuis heb ik een Pilips DST 4816. Kan ik m.b.v. de programmer een PICCARD v1.1 progammeren? <BR>Programmeren tot nu toe:<BR>De PIC16f84 kan ik wel programmeren, alleen bij de eeprom geeft hij een foutmelding nl.: Kan de eeprom niet RESETTEN. <BR>Wil iemand mij uit de brand helpen?<BR>B.V.D.<BR>eddy confused.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>oohja hij geeft ook de foutmelding met CHIP CAT

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een jdm programmer kijk ff je settings na want normaal gesprokken kan je de eeprom op een pic 1,1 wel proggen <BR>Een pic 1.1 word nomaal gesproken met een 16f628 en een 24lc32 uitgevoerd dit zijn dus andere instellingen het makkelijkste is dit met matrix 6.0 en dsn file19 haal de pic van de kaart en zet hem op 8 pins dan staan de eerste drie pins vrij en de laatste 2 ,1 2 3 8 9 vrij 10 11 16 17 18 vrij dan proggen als een 16f84 daarna de eeprom en dan nog een keer de pic. <BR>Succes Gerard.<BR>Moderator mosc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeeeeehhh ja, ik gebruik een PIC16F84A-20 en een 24LC16B eeprom. Want deze kunnen op m'n piccard. Ik stop de loader in de pic dan zet ik dat vinkje van Phoenix aan en stel ik ICPROG op 24LC16. Dan probeerik de eeprom.hex file in de eeprom te stoppen maar dan zegt ie "kan eeprom niet resetten". Dan ik meten welk pootje van de eeprom hij hoog wil maken?<BR>b.v.d.<BR>eddy confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...