Ga naar inhoud


[DBOX-II] Multicam 3.0 inbouwen Nokia: 2 handleidingen, elk zegt iets anders


Gast luciano9876

Aanbevolen berichten

Gast luciano9876

Ik probeer de multicam 3.0 in te bouwen in mijn Nokia. Op het net heb ik uiteindelijk 2 duitstalige handleidingen gevonden.

Van de aansluiting op de kaartlezer heb ik het idee dat je de stangetjes los moet knippen en wat hoger moet solderen, zodat de connector van de flatcable erop past. (als het niet klopt hoor ik het graag)

 

Het lastige is alleen dat 1 van de handleidingen spreekt over de print met de componenten richting tuner en de ander spreekt over de print met de componenten richting de kast. Het past allebei, maar wat is goed?

 

Is er iemand die een handleiding heeft die klopt? (zelf uitgeprobeerd of zo)

 

Alvast bedankt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast luciano9876

Het is gelukt. Ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat het verschil maakt welke versie multicam en dat de 3.0 inderdaad met de componenten naar de tuner moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

 

Voor anderen, die ook zoeken naar inbouwinstructies, zou ik deze site met meerdere varianten willen aanraden...

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...