peter-nmgn Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Hallo, Heb een probleem met mn DM7025+: Als ik na enige tijd kijken op bijv. kanaal BVN (19,2) zap naar TV Gelderland (23,5) gaat dit goed, zap ik dan weer terug naar BVN geeft de dreambox: Afstemmen mislukt + de dreambox maakt van binnen een soort krassend/knetterend/sissend geluid (zo als ik kan waarnemen komt dit vanaf de voeding -> achter het display) Wacht ik ca 5 minuten (kijkend naar TV Geld.) en probeer weer terug te schakelen naar BVN gaat dit goed, tevens is het geluid wat uit de voeding komt verdwenen (hoe wel dit niet altijd is, soms moet ik de dreambox opnieuw starten) Hoe kan ik dit oplossen?? Heeft iemand dit al eens mee gemaakt?? Durf haast niet meer naar 23,5 te kijken :-( Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gast MiLo Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Je voeding is waarschijnlijk kapot. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1659611/1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen