de stoker Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Als ik mediasat laad en verstuur naar de deco (1630 met Jungle firmware), zie ik wel de gang en dat het succesvol verstuurd is maaar vervolgens heb ik geen beeld. Deze methode werkte wel met de Bobbejaans en Euromuis firmware. Heeft iemand hier een oplossing voor?
de stoker Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Ben een stukje verder. Moest eerst de kanaallijst inscannen van sateliet. Daarna uitlezen. Dat doe je via daarna via + - b - 9 - 4 Volgorde afstandbediening deze op connected zetten (comm) Uitlezen met mediasat, nu kun je lijst bewerken. Deze via menu 5 - 3 - ok verzenden. Dat lukt, alleen heb ik nu geen tekst meer op kanaallijst (toets e) Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplossen, of via een andere weg een kanaallijst te proggen.
vvsection Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Hoi Stoker, Ben jij hier al verder mee gekomen. Heb met het "handje" de nl kanalen in volgorde gezet, maar heb de rest van de astra en nog 3 satellieten te gaan. Die zou ik graag met de pc ordenen. Maar ik durf eigenlijk niet te lezen en terug te schrijven, omdat ik bang ben weer terug bij af te zijn. Groeten Sander Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 OOctagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O
de stoker Posted July 20, 2009 Author Posted July 20, 2009 Nee, heb het maar op dezelfde manier gedaan als jij. Heb alleen nog 1 sat te gaan, 3 zijn klaar. Wel een geeikel met de posities op te slaan met mijn rotor.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now