Ga naar inhoud


[TF5510PVR] opnemen via scart VCR aansluiting


robtopf

Aanbevolen berichten

Deze vraag heb ik al reeds gesteld in het VDB-T forum, waarbij wel veel lezers echter geen enkele reactie.

Mijn vraag was: Is er een mogelijkheid om op een TF 5510pvr met een hogere snelheid opnames via de scart-VCR aansluiting op te nemen vanaf een DVB-T TF5300 K ?

Bij voorbaat dank voor reacties..............robtopf...........

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: robtopf
Deze vraag heb ik al reeds gesteld in het VDB-T forum, waarbij wel veel lezers echter geen enkele reactie.
Mijn vraag was: Is er een mogelijkheid om op een TF 5510pvr met een hogere snelheid opnames via de scart-VCR aansluiting op te nemen vanaf een DVB-T TF5300 K ?
Bij voorbaat dank voor reacties..............robtopf...........

Natuurlijk bedoel ik hier "het DVB-T Forum"

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat gaat niet.

 

D(igital) V(ideo) B(roadcast) verstuurt het signaal dus digitaal door de ether/satelliet etc. Daardoor dat dat signaal direct doorgeschoven worden naar de hardeschijf.

 

Over de scart lopen alleen de omgezette digitaal naar analoog signalen. Andersom gebeurt niet.

 

Misschien is het optie/idee om opnames via USB over te hevelen van de ene naar de andere middels een pc.

Met een kleine opname het proberen waard.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scart is volgens mij geheel analoog en moet in beide richtingen functioneren. Indien een normale VCR was aangesloten werkt deze ook in beide richtingen in combinatie met een Topfield. Indien dus i.p.v. een VCR een andere Topfield is aangesloten zou dit dus m.i. moeten kunnen werken..............robtopf..........

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of de TF 5510PVR uitsluitend digitale signalen (al of niet versleuteld)op de HD kan schrijven. ? Als dit zo is kan de TF dus ook geen programma's opnemen welke via de RF ingang binnenkomen.

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak, Beobuddy bedankt

Ik weet nu wat in ieder geval niet kan.

Onderwerp kan gesloten worden................robtopf...........

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...