Gast rhodi Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ik weet dat het hier misschien wel 100 keer vermeld staat maar ik kan het niet vinden, evenals op de site van CD zelf(zeer klantvriendelijk dus). Kan iemand mij het adres geven van CD om op te zeggen. Ik wil dit op tijd kunnen doen zodat ik er niet weer een tijd aan vast zit. Bvd.
Gast aart44 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Staat gewoon op de site, CanalDigitaal is schriftelijk bereikbaar op het volgende adres: CanalDigitaal Nederland BV. Postbus 444 1200 JJ HILVERSUM Daarnaast is CanalDigitaal voor abonnees ook per e-mail bereikbaar. U kunt via “Mijn CanalDigitaal” het e-mail reactieformulier invullen. U krijgt dan binnen een aantal dagen reactie van de klantenservice van CanalDigitaal.
YUGI Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 kan je ook online opzeggen of moet dit schriftelijk. gr
Johan45 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Abonnementen bij CanalDigitaal zijn alleen schriftelijk op te zeggen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen