Ga naar inhoud


Moteck SG-2100 A aansturen dmv USALS in pli Jade 2?


druup

Aanbevolen berichten

Na twee dagen bezig geweest te zijn met mijn nieuwe Moteck SG-2100 A op m'n DM800, aangesloten via een SUR 420 -> 2x SAR 411 op de 8e ingang, zonder goed resultaat (het draaien werkt perfect alleen zoeken naar zenders is waardeloos met deze configuratie)dacht ik laat ik hem eens aan mijn DM7020 hangen. tired

Als ik in de rotorinstellingen van Jade2 kies voor opgeslagen posities dan werkt het maar mis dan posities welke er niet in zitten. Volgens mij activeer je Usals als bij configuratie "gebruik gotoXX-functie" aanvinkt, locatie gegevens in geeft en dan in het volgende blad bij modus "draai naar satelliet kiest.

Bij mij alleen niet, als ik hier een satelliet kies en daarna de ontvanger laat zoeken dan zie ik de schotel een stukje bewegen maar stopt gelijkt weer. confused

Klopt het dat je zo Usals activeert en waarom werkt het vervolgens niet????

 

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de stroomdetectie van de rotor zit voor de 7020 een foutje. Daarom moet je use moter power even uitvinken... Voor alle andere boxen is er een foutje uitgehaald wat weer voor de 7020 door de iets andere hardware niet goed werkt. Er wordt aan gewerkt voor een volgende release.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan maar nog steeds geen succes. Als ik in de rotor-configuratie zit kies ik bij modus "draai naar satelliet" kies een satelliet en druk vervolgens op OK maar dan gaat hij naar de 0 positie ipv de geselecteerde sat! cry Wat een getob!!!!!!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...