Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 valt telkens uit


Hanniebal

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik ben in het bezit van een oude strong 8000 ontvanger. De laatste tijd valt de ontvanger steeds weer uit. Hij gaat dan op de tijd staan, net als je de rode knop op de afstandsbediening indrukt. Als ik hem aangezet heb is het weer voor 10 min goed en dan gaat hij weer uit. En vrijdag kwam er een bericht op de klok te staan. Een tekst van vier letters, beginnend met de E (weet niet helemaal precies wat het woord meer was :P) Ik ben gelukkig niet de enige die dit probleem heeft. Mijn opa en oma hebben dezelfde ontvanger en zij hebben het probleem ook. Allebei hebben we het familie-pakket en we hebben allebei de nieuwe kaart al. Zal er een verband kunnen zijn? Het begint nu wel wat irritant te worden. Op mijn Arion 9280PVR heb ik nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast markus

Hier hetzelfde, onze ontvanger (SRT 8000) valt sinds eind vorige week ook zo nu en dan uit. Het bericht dat op de klok verschijnt is EHC.

 

Nu ben ik geen expert op tuner gebied, ik heb gewoon gezocht op internet en kwam uiteindelijk bij deze site terecht. Kon verder geen digitale handleiding vinden met foutoplossing, dus ik hoop dat er hier iemand is die er verstand van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij als je in het menu en dan optie 4 de 2 onderste virtual-card op yes zet en de bovenste op no doet ie het weer, bij mij wel tot nu toe.....

4 Lnb's

2x Strong 8000/8100

8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol

8100 Merlin ready by Interpol no seca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hier hetzelfde, onze ontvanger (SRT 8000) valt sinds eind vorige week ook zo nu en dan uit. Het bericht dat op de klok verschijnt is EHC.

Dit is een 8100 ontvanger.

 

Mijn ontvanger is ook een aantal malen uitgevallen, echter denk ik dat het probleem bij canal digitaal ligt. Nu heb ik er geen last meer van.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: interpol
Citaat:
Hier hetzelfde, onze ontvanger (SRT 8000) valt sinds eind vorige week ook zo nu en dan uit. Het bericht dat op de klok verschijnt is EHC.
Dit is een 8100 ontvanger.

Mijn ontvanger is ook een aantal malen uitgevallen, echter denk ik dat het probleem bij canal digitaal ligt. Nu heb ik er geen last meer van.


Dat denk ik ook. Onze ontvanger is al 2 dagen niet meer uitgevallen. Hopen dat het is opgelost. De laatste keer toen ik naar CD belde zeiden ze dat ze dit type ontvanger niet meer ondersteunden!? Volgens mijn vader was dit één van de meeste verkochte ontvangers...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf een Strong 8000 met originele V22 software (Strong 8100), met de oude kaart gaat regelmatig het beeld even op zwart. Werkt de nieuwe kaart wel goed op deze ontvanger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...