Ga naar inhoud


[TF7700PVR] zenders zoeken topfield 7700 PVR HD en diseq met 1 LNB


Gast studiogeer

Aanbevolen berichten

Gast studiogeer

Beste schotelliefhebbers

ik ben nog niet zolang in het bezit van een topfield 7700 HD PVR en een draaibare schotel met 1 LNB

Na de wissel van C+ kaart en het kopen van een nieuwe kaarthouder kan ik action now en de belgische zenders niet meer ontvangen. We hebben het fam pakket en 3 maanden entertainment op proef. Ik heb nog niet zoveel ervaring met het zoeken naar de blijkbaar verplaatste frequenties van action now en canvas en belgie 2. Kan iemand me uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik zag overigens ook dat er firmware is voor de topfield versie 23531. Kan ik dat zo zelf downloaden en via de usb stick naar de ontvanger zetten? Is het handig eerst de zenders te zoeken via astra? Waar zet ik de draaibare schotel met diseq motor op? SBS 6?

Nogmaals ik ben er nog niet zo bedreven in. Schoonzoon heeft het geinstalleerd en het werkt verder prima mooi beeld.

Ik kan een 4 tal HD zenders goed ontvangen en verder alle ned en com zenders.

Bedankt vast voor de hulp.

Studio

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Studiogeer,

 

Ik ben zelf pas begonnen en heb dezelfde reciever, maar het enige wat ik weet is dat je eerst de schotel uit moet richten op een nulpunt bijv: Hotbird of Astra. Ik merk zelf op als je een andere LNB instelling maakt in het menu dat of meer kanalen niet ontvangt of juist weer andersom meer ontvangt.

 

Update kan je downloaden en op een Memorystick zetten deze vervolgens weer in je reciever steken. In het menu van de reciever kun je de update laten installeren.

 

gr Lau

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast studiogeer

Hallo Lau,

 

Beetje laat maar bedankt voor je antwoord.

 

Ik zal het eens zo proberen.

 

Dank je wel.

 

Gerard ( Studiogeer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast studiogeer

Hai Lau, ik las m'n antwoord aan jou en zag dat dit niet helemaal zo is als bedoeld.

Dat beetje laat slaat op mijn antwoord... excuus.

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gerard,

 

Geen probleem. Heb je al iets geprobeerd en wat was de uitkomst?

Je zou ook een nieuwe kanalenlijst kunnen installeren via dit forum, waarvan je zeker alle beschikbare kanalen in je bezit krijgt. Kijk onder (STICKY).

 

gr Lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...