qompaqniet Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Heb hier, twee abonnementen.Een op mijn naam en een op naam van mijn dochter. Voorletter het zelfde, enige verschil Dhr en Mevr en het bankrekening nummer. Ben er door CD nooit op gewezen dat we een tweede kaart konden registreren op een abo. Vandaag geprobeert, telefonsich ea te regelen. Moet ik eerst een overschrijving doen, (wat volgens mij inhoud 29,50 registratie kosten betalen), volgens medewerker CD niet, maar deze wilde zijn naam niet noemen???? Als kaart is overgeschreven dan nieuw formulier om als 2de kaart te registreren. Heeft iemand ervaring hiermee en is mijn vermoden juist? Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
Vette73 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Ik heb die twee formulieren in één envelop naar CD gestuurd en dan komt het in orde. Ik moest wel registratiekosten betalen. Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70 WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1 10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West
qompaqniet Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Daar ben ik dus bang voor, wat ik onterecht vind. Volgens medewerker, is het gratis als ik gebruik maak van de mogelijkheid op te waarderen naar een duurder pakket??? Klink bij mij als een sla-tje slaan uit een langdurig abonnee, die door omstandigheden (indien Nederlandse TV gewenst) veroordeeld is tot CD. Hier geen kabel, zeerslechte ontvangst van digitene en een combi abo bij KPN bellen, surfen en tv kijken lukt ook niet omdat de afstand tot de centrale reletief lang is, hemelsbreed niet maar via de draad wel. Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen