Ga naar inhoud


[DIABLO LIGHT] tntsat op diablo


Gast woutervg

Aanbevolen berichten

Gast woutervg

kan iemand bevestigen dat een tntsat kaartje met de nieuwste update wel werkt in de diablo? Is het aannemelijk dat canalsatellite iets gaat doen om dit onmogelijk te maken of zal het mogelijk blijven om tntsat kaartjes in de diablo te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


in dit wereldje is niets zeker vandaag werkt het en misschien morgen ook nog of nooit meer........

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg

Ik neem aan dat ze een bepaalde koppeling tussen de tntsat ontvanger en kaart hebben gekraakt. Kan canalsatellite zo'n koppeling op afstand beheren en aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Paullo

Volgens hetgene ik er over gelezen heb, is er tegenwoordig een koppeling tussen kaart en ontvanger-type. M.a.w. je kan de kaart gebruiken in elke ontvanger van het TNT-sat type (in essentie de Strong en Sagem), er is blijkbaar geen koppeling tussen kaart en specifieke ontvanger, doch dit zou volgens de geruchten tot de mogelijkheden behoren.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg

is het mogelijk dat canalsatellite deze koppeling op afstand herstelt nu deze gekraakt is, en heeft iemand daadwerkelijk een tntsat kaartje werkend gehad in een diablo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, bezit ook tntsat voor mijn vrouw! Deze zou graag iets willen opnemen maar met de strong werkt dit natuurlijk niet! Zou dan de lemon 070 kunnen gebruiken.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Paullo

Wat er over wordt geschreven is dat het heden werkt in een Diablo, doch dat Canalsat in staat zou zijn om nog bijkomende koppelingen tussen kaart en ontvanger mogelijk te maken.

 

Ik kan het evenwel niet bevestigen, het is op basis van hetgene ik elders hier en daar heb gelezen over het onderwerp.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...