Ga naar inhoud


[DM7025+] flash backup image creator werkt niet onder Gemini 4.2 ?


jajest

Aanbevolen berichten

goeiedag,

 

ik heb een 7025+ met tot voor kort gemini 3.1 draaien. Daarop draaide een programma FLASH BACKUP IMAGE CREATOR, het installeerde zich onder de blauwe knop ergens en liet mij toe een re-flashable nfi backup te maken van mijn flash memory. Deze nfi-backup kon zo gebruikt worden om opnieuw te flashen igv problemen.

 

Nu heb ik gemini 4.2 erop gezet en blijkbaar werkt dit programma niet meer onder 4.2

 

mijn vraag: welk programma kan je aanraden om opnieuw re-flashable nfi-backups te kunnen maken ?

 

Ik ben zelf reeds op zoek gegaan:

 

BA: geef een fout wanneer ik via plugin menu probeer te benaderen (template not found of zoiets)

 

flashwizard: werkt niet met de 7025 blijkbaar

 

en dan nog heb ik ergens een script gevonden die wel werkt. Het is te zeggen, de script moet vanuit telnet gestart worden (niet gebruiksvriendelijk), duurt zeer lang om een nfi te maken, blijkbaar downlaod de script bepaalde stukken v/h internet... waarom ? ik wil gewoon een flash memory backup!

Het resultaat is wel een nfi file maar ik heb het nog niet aangedurfd om deze terug te flashen.

 

Graag uw reakties.

 

marc

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En de ingebouwde settings backup (in alle standaard images aanwezig) werkt ook super. Kun je ook nieuwe versies installeren, en bij opstart vraagt hij dan netjes of je de oude settings wil overnemen van de backup...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...