Ga naar inhoud


[Strong] Hulp gevraagd bij PID scan.


Adriw

Aanbevolen berichten

Hallo,heb in mijn strong 8100 de sattracker 4 gezet.De kanalenlijst wekt echter niet meer,las ik ook in andere berichten.Ik zou een PID scan moeten doen. Ben dit al 2 dagen aan het proberen zonder resultaat(heb ook het handboek doorgelezen)

 

Druk ik op + , en dan op b ,zit ik in een menu met :0 ECM PID/1 PMT ECM PID scan/2 auto system/3 PBM seca/4/ chanel edit/5 transponder edit.

 

Welke van deze moet ik nu nemen om een PID scan te doen op bijvoorbeeld RTL 7 ?? Ik dacht dus als ik 1 intoets dan begint de scan vanzelf....niet dus.Er volgt dan een een lijst/schema,maar geen scan

 

Wie kan mij helder uiteenzetten hoe dit moet,en wat die 5 mogelijkheden inhouden.is er een lijst met deze benodigde PID's? Groet,Adri

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan druk je op + daarna op b en dan op 2 AUTO SYSTEM: op NONE zetten, anders verdwijnen de PID's weer uit het geheugen..

Dan op 1 daar zie je PMT ECM PID SCAN daar kies je optie 2 1801 of dat wat er achter staat selecteren en op ok drukken dat moet je bij alle canaal digitaal kanalen doen, dan moet het werken...P.s RTL 7 is 1809 de PID's staan er al op....

4 Lnb's

2x Strong 8000/8100

8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol

8100 Merlin ready by Interpol no seca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bertus,bedankt voor je antwoord.Er komt nu inderdaad beeld,Maar het is zeer slecht,het loopt en rolt.

 

Enig idee wat dat kan zijn? De FTA kanalen zijn prima.De Schotel instellingen staan naar min weten ook goed(vergeleken met werkende tweede ontvanger.)

 

 

Groet,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...