Ga naar inhoud


[Strong] Wie werkt er met EDplug


interpol

Aanbevolen berichten

Binnenkort wil ik spelen met Edplug. Ik heb een leuk labtopje op de kop getikt die voortaan zal dienen als communicatie tussen decoder en internet.

 

Nu heb ik een fout ontdekt in de Engelse vertaling van Sattracker 4. De 3 virtule kaarten zijn niet alle 3 virtuele kaarten. 1 ervan is een RS232 uitgang die je aan en uit kan zetten. Wanneer je de Spaanse taal aanhoudt zie je dat ook in het menu!

 

Iemand al bezig geweest met Edplug?

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee, ik kan nergens een link vinden om het te downloaden, ik zal met die 3 virtuele kaarten wel rekening houden in de vertaling wink

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Interpol

 

Deze fout had ik ook ontdekt in de Sattracker 4.0. Het probleem is opgelost als je er de SCT patch inlaadt. Wel komt er dan in het menu Sattracker 3.0 te staan en de communicatie staat op 57600. De Merlin kaart (Seca3)werkt eveneens met deze patch erbij.

 

De EDPlug zit vervat in de EDStrong6.5. Echter je kunt best een update uitvoeren vanuit de 6.5. De EDPlug wordt dan upgedate naar versie 1.6. In deze versie van EDPlug zit de mogelijkheid om gbox te gaan gebruiken.

 

Er bestaat een plugin voor CCcam (flycccam). Deze plugin werkt niet met EDPlug maar wel gedeeltelijk met SCT 1.0 en SCT 1.1.4.47 (Het duurt nogal lang vooralleer de PID gevonden wordt om de decoderen)

 

Groeten

 

Bart

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ervan af wat je wil.

 

Ik heb er vplug mee werken. Erg weinig mee te zien.

Ook heb ik Acamd i.c.m. Emudrag (CCcam) geprobeerd. Dit werkt vlot met EDPlug, echter de Emudrag is niet erg stabiel, vooral als je wat begint te zappen (op andere coderingen).

 

Bart

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil er erg veel mee, alleen moet ik nog ontdekken wat er mogelijk is. Weet jij wat er allemaal mogelijk is?

 

't is me niet erg duidelijk. Op het forum in spain is het ook niet erg duidelijk met mijn niet aangeboren Spaanstalige talenten.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie 2 belangrijke mogelijkheden:

- educatief openen van kanalen via vplug (codering gekraakt).

- via een andere plugin gebruik maken van sharing.

 

Om u een voorbeeld te geven wat ik staan heb:

- 1 Ubuntu server met cccam en kaartlezer (TVvl)

- VMWare Virtual server 2.0 op Ubuntu met als virtiuele host WinXP

- deze winxp is via seriële kabel verboden aan de strong 8100

- DM500s via cccam geconnecteerd naar de Ubuntu server

- Emudrag plugin op cccam (deze op de Ubuntu server). (Emudrag zorgt voor een conversie tussen radegast/newcamd naar cccam)

- Acamd plugin op EDPlug in de Virtuele WinXP host.

 

Alleen heb ik gezien dat er een tab in EDPlug zit, die toelaat gbox te gebruiken. GBox gebruik en ken ik niet.

 

Groeten

 

Bart

 

P.S.: hopelijk zondig ik hiermee niet tegen de forumregels.

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De informatie die je geeft lijkt me niet in strijd met de regels. Bedankt in ieder geval voor de info. Ik heb je toch even een pm'etje gestuurd.

Ik wil eventueel een algemen handleiding maken voor het gebruik van edplug, daarbij is info van anderen noodzakelijk. Alles alleen uitvissen is slecht te doen. Via het forum kan veel worden besproken mits we vrijschakelen van betaalkanalen niet bespreken.

 

En dat doen wij toch niet :D Wij bespreken alleen de mogelijkheden van edplug en intern sharen.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...