Ga naar inhoud


[Strong] fout melding bij laden kanaal lijst??


Adriw

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat ik kan doen aan de melding error:command key

(0xbd000827 , bdfff8af ? Eindelijk de goede kanalenlijst 9bedankt stronger!),geeft de mediabox loader deze melding!Weet iemand hoe ik dit op kan lossen/

 

Groet,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,Ik wilde de oude kanalenlijt laten overschrijven door de nieuwe.dit werkte tot nu toe altijd goed.Nu krijg ik bij iedere laadpoging een foutcode met een hoop cijfers en letters(iedere keer een andere)

 

Groet,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

gA MORGEN MET DIT GEVAL VERDER,VOOR IK HEM HET RAAM UIT GOOI!dEZE 8100 DOET HET WEL,FTA KANALEN PRIMA,DE REST MOET IK NOG AAN WERKEN.

 

MAAR IK KAN ER NIETS MEER IN LADEN! nIET MET ED STRONG(GAAT IN ERROR),EN NIET MET MEDIA BOX LOADER....dE PRINTER POORT STAAT GOED, DECO SPRINGT PRIMA IN "CHA MODE" DIT WORDT OOK GEZIEN DOOR HET LOADER PROGRAMMA.MAAR SELECTEER JE NU DE FILE DIE JE WIL HEBBEN ,DAN BLIJFT DE CURSOR IN MEDIABOX LOADER KNIPPEREN TOT IN DE EEUWIGHEID ,MAAR ER VINDT GEEN DATA OVERDRACHT PLAATS....hOE KAN IK DEZE DECO WEER ZOVER KRIJGEN DAT IK ER WEER FILES IN KAN LADEN? iS IE OVERSPANNEN DOOR DIE 8000 KANALENLIJST? MIJN KABELS HEBBEN TOT NU TOE OOK NOOIT PROBLEMEN GEGEVEN. tOT MORGEN,ADRI.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interpol,hartelijk dank voor je aanbod,kom graag bij je langs met die deco.Probeer vanmiddag met een andere strong of de kabels van mijn pc nog oke zijn,maar als dit niet oke is kom ik gaarne even langs.Wil je een pm sturen met je gegevens?

 

Groet,adri

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,ligt waarschijnlijk aan de kabels.Met een nokia /strong heb ik nu zelfde probleem.De printerbuffer blijft vol.Decoder ontvangt niets.Welke van de 2 kabels kan dit zijn?Anders meet ik ze beide door

 

Groet,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fout is opgelost.De printerpoort stond "vast" in de pc.....Opnieuw er in gezet,kan weer laden.

 

Kan er iemand het verschil vertellen tussen een kanalenlijst van een 8000 en een 8100? De nokia die ik ook nog heb is namelijk een 8000...........

 

Wil ik echter in die nokia de kanalenlijst zetten die gister mijn 8100 in de war trapte ,krijg ik weer zo,n mooie foutmelding(en die nokia praat echt frans!)Vandaar mijn vraag over de kanalenlijst.

Tot slot nog een vraag :waar staat die nieuwe merlin firmware geplaatst (van beide) Groet,Adri

 

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...