Jump to content

Wat is er nodig voor een Pace DVR 500 met Irdeto CA

Guest

Recommended Posts

Hallo,<P>Weet iemand wat voor hardware ik nodig hebt om m'n Pace DVR 500 met een Irdeto CA module<BR>om (+ en andere pay-tv zenders te decoden ?<BR>Want ik wil eigenlijk wel de goede card-programmers aanschaffen want er is een redelijk groot assortiment aan kaarten + kaartprogrammers<P>Ik heb al op vele sites gekeken maar en is weinig uitleg tevinden voor een pace ontvanger.<P>Mail mij hierover verder: Marcel@vdbosch.com <P>Alvast bedankt.

Dan zou ik wel willen weten hoe smile.gif" border="0<BR>Ik krijg hem absoluut _niet_ aan de praat terwijl mijn secabox zo loopt.<P>Heb meerdere files geprobeert, allemaal zonder suc6

Zo ik heb nu een Gold programmer, met Gold cards, Ik heb met het programma Gold140 en een paar HEX files m'n card geprogged. En<BR>het werkte !! Ik kan nu c+ ehh heel goed BVN<BR>kijken wink.gif" border="0wink.gif" border="0<P>Bedankt voor jullie hulp<P>Marcel@vdbosch.com

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.