Ga naar inhoud


[DM500S] cifs onder vista


sat_swat

Aanbevolen berichten

Hallo mensen ik had hier bij sat4all een pdf documentje gedownload hoe je cifs voor een DM500 kon instellen onder vista ,maar kan het niet meer vinden.

 

ook met het zoeken op sat4all kwam ik niet verder.

 

kan iemand mij hier helpen.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites


mensen ik ben al stukje verder verder.mounten lukt aleen het opnemen wilt niet.Als ik in het mapje movie een ts filmpje zet kan ik gewoon afspelen met mn dm500 ,maar als ik wil opnemen dan zegt hij opname mislukt.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij alle dm500's moet hij in ieder geval proberen op te nemen. Dat de kwaliteit er van tegen kan vallen (blokjes in beeld), is wel een beperking van de dm500.

 

Bij die foutmelding heb je geen map /hdd/movie, of je hebt geen rechten om in de map te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaaky
Bij alle dm500's moet hij in ieder geval proberen op te nemen. Dat de kwaliteit er van tegen kan vallen (blokjes in beeld), is wel een beperking van de dm500.

Bij die foutmelding heb je geen map /hdd/movie, of je hebt geen rechten om in de map te schrijven.


mapje movie heb ik wel,maar hoe stel ik dan die rechten in vista.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat_swat
Origineel bericht van: Sjaaky
Bij alle dm500's moet hij in ieder geval proberen op te nemen. Dat de kwaliteit er van tegen kan vallen (blokjes in beeld), is wel een beperking van de dm500.

Bij die foutmelding heb je geen map /hdd/movie, of je hebt geen rechten om in de map te schrijven.


mapje movie heb ik wel,maar hoe stel ik dan die rechten in vista.


probleem met opname heb ik opgelost , ik kan nu opnemen via de web interfase ,allen ik heb een klijne DM500 AB maar daar zit geen record knop op hoe los ik dit op.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...