Ga naar inhoud


Aanschaf DB voor mijn defecte humax


sponsje

Aanbevolen berichten

Het moet er dan eindelijk maar eens van komen nu mijn humax het begeven heeft. Ik wil nu een dreambox aanschaffen welke mijn Humax doet vergeten en waar mijn vrouw zonder problemen naar haar poolse programma's ( Abbo ) kan blijven kijken. Welke dreambox kan ik het beste aanschaffen en waar ik zonder problemen mee kan hobbieen zoals ik dat ook met mijn hummie deed?

Dreambox 7025+

PLI Jade latest version powered

wat ik gisteren deed weet ik niet meer maar het word wel mijn hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je geen HD ontvangst wilt dan kan ik een 7025+ wel aanbevelen. Zet daar dan een recente PLi image op bijvoorbeeld de Milo image en je kan kijken.

Bij PLi moet je wel zelf via een menu de emu (meestal cccam) installeren, bij Milo is dat meteen al geregeld.

 

Stop er een harde schijf in en je kan ook meteen opnemen.

 

Wil je HD kijken dan kan je een 800 of 8000 kopen. Ik heb daar zelf geen ervaring mee.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
Best nog even wachten tot de 500HD er is.

snelste processor,HD, echte hdmi aansluiting, esata, lage prijs...


Iedereen blijft ook maar doen alsof het een probleem is dat de DM800 en DM8000 een DVI aansluiting hebben ipv een HDMI.
In de praktijk maakt het geen moer uit omdat HDMI gewoon niets anders is dan DVI+geluid en laat de verloopkabel/stekker voor de 800 en 8000 nou gewoon DVI naar HDMI "omzeten" inclusief geluid...

esata is handig, maar ik heb toch liever de HD in het apparaat, anders heb je weer twee toestellen staan.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...