Ga naar inhoud


Kent iemand deze decoder: Itgate tgs 250


fdm

Aanbevolen berichten


Ik heb hen een mail gestuurd: netje binnen de 24 uur antwoord over hoe te flashen ed, maar geen info over waar ik een alternatieve image kan vinden. Ik zou hier CCcam in willen draaien.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een beetje vreemd verhaal je hebt een Itgate maar die komt toch niet uit de lucht vallen die is toch ergens gekocht neem ik aan.

Lijkt me dan voor de hand liggen dat de verkoper je op weg helpt anders ging hij toch lekker retour.

 

Je hoeft toch niet zelf naar Korea te mailen hoe of wat.

Ook lijkt het me dat de software daar dan staat waar ook de soft voor de Itgate 100 staat.

Anders navragen bij de verdeler in Belgie ik weet dat de importeur voor de Itgate in Nederland in Rotterdam woont maar daar zal hij wel niet vandaan komen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op goed geluk een aantal Images proberen te flashen: het is gelukt met de noboot.img van Clarck-Tech 550pvr. Er staat nu netjes Gemini 4.60 op en CCcam draait.

Zo zie je maar weer,: ander jasje, maar zelfde decoders...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Goeie morgen iedereen,

 

ik heb via via een sat-receiver iTgate tgs 200 gekregen , doch zonder de afstandsbediening.Daar ik hiermee een en ander wil uitproberen , ben ik op zoek naar een afstandsbediening voor dit toestel.Mocht dit bericht hier niet op zijn plaats zijn,gelieve me daarvoor te verontschuldigen , doch ik vond geen ander topic.

Alvast bedankt voor de reacties en nog een prettige dag

willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...