Ga naar inhoud


Nieuwe HD ontvanger/mediastreamer


Macaco

Aanbevolen berichten

Een collega wees me op het volgende:

 

"Metrological introduces the Mediaconnect TV (aka Conceptronic YUIXX), which is the first HD media streaming device powered by Intel’s Media Processor CE 3100. It has 756MB RAM and 2GB flash ROM. It supports SATA hard drives up to 2TB.

 

The media streamer features hardware H.264 ⁄ MPEG-4 AVC ⁄ VC1 decoder that does 1080p decoding and 1080p hardware upscaling as well as hardware Dolby Digital ⁄ DTS decoder supporting up to 7.1 channels. It can be equipped with optional DVB T ⁄ C ⁄ S tuner, WiFi, Bluetooth as well as tri-band GSM/UMTS/HSDPA modules.

 

The Mediaconnect TV has an Ethernet port, a SD/MMC card reader, two USB ports as well as Component, Composite and HDMI 1.3a connectors. No words yet on availability."

 

Dit ziet er toch veelbelovend uit? Hij draait op linux......

 

Groeten,

 

Macaco

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geinig, had ik nog niet van gehoord. Vooralsnog alleen een mediaplayer en het is niet echt duidelijk of evt. toekomstige tuners via insteeksloten, of via een van de twee USB poorten aangesloten moeten worden. Maar qua hardware is het wel erg indrukwekkend.

 

Update: zie dit blog voor meer info.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wian
Hmmm... conceptronic kopen is op dit moment geen goed idee.


En dat is precies waarom goede bedrijven failliet gaan... :'-(
Ik heb zelf een CH3SNAS en CFULLHDMA en ik heb geen seconde spijt gehad. De support was/is subliem!
Als (!) de YuiXX uitkomt en betaalbaar is, dan ga ik ervoor smile

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met je eens dat conceptronic een voorbeeld is van een bedrijf dat heel goede support levert. Veel beter dan bv duolabs, die na een paar maanden stoppen met de ondersteuning en je dan een nieuw product aansmeren.

 

Hopelijk blijft conceptronic gewoon bestaan en komt dit product op de markt. Des te meer keus des te beter.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...