Ga naar inhoud


[Nokia N79] PCSuite is erg traag met N79


Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met de laatste versie van PC Suite voor Nokia N79,Deze is erg traag in verbinding maken via bluetooth.En nog een rare bijkomstigheid is dat waneer je *#7073#Dus een totale reset dan blijven er veel dingen gewoon staan zoals bebaalde applicaties.is dat bekend?oja ik heb de laatste update van mei erin zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heeft iemand ervaring met een N79? hoe kun je deze resetten zodat er niks maar dan ook niks meer opstaat behalve de firmware zelf.Als ik nu een totaal reset doe blijft er vanalles staan behalve de instellingen die gaan weer naar de fabriekstand.maar Applicaties blijven staan.maar ik wil het net als op een pc met schone software beginnen en dat lukt mij niet met deze telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Heeft iemand ervaring met een N79? hoe kun je deze resetten zodat er niks maar dan ook niks meer opstaat behalve de firmware zelf.Als ik nu een totaal reset doe blijft er vanalles staan behalve de instellingen die gaan weer naar de fabriekstand.maar Applicaties blijven staan.maar ik wil het net als op een pc met schone software beginnen en dat lukt mij niet met deze telefoon.

*#7370# helpt niet ook niet groene toets stertoest en de 3 toets gelijktijdig vasthouden en dan opstarten,alles blijft gewoon staan datum instellingen blijven gewoon staan.er veranderd niks.Ik vind dit erg vreemd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eigenwijs als ik ben heb ik het nogmaals geprobeerd,30 minuten de batterij eruit, weer erin daarna de 3 toetsen ingedrukt en toen weer opgestart.En warempel nu doet hij het wel,eindelijk alles weer schoon,nu werkt hij weer perfect zoals in begin toen ik de telefoon voor het eerst ging gebruiken.Zo zie je maar aanhouder wint.

 

Wat mij aangaat!! Close.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om te zien dat het TOCH gelukt is !

Ik laat em ook maar even staan, want er zullen in de toekomst nog wel meer mensen zijn die dergelijke info nodig zullen hebben, naarmate er meer van die toestellen op de markt komen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...