Ga naar inhoud


Panic bij UPC direct


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik heb nu mijn nieuwe Canal Digital kaart met de drie weken onbeperkt kijken naar alle zenders van canal digital. een aantal van deze zenders (Hallmark,Zone reality, hustler enz) zijn van de provider UPC Direct, op het moment dat ik op 1 van de zenders kijk met de ipbox 9000 met nlb 9341 slaat de box vast of gaat gelijk in de panic, als de box vast staat is deze n og wel via de webinterface te rebooten. De ander extra kanalen die van canal digital zijn gaan wel goed.

wie kan mij het probleem laten oplossen.

 

Alvast bedankt

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ik draai hier exact dezelfde versie als jij en heb net even geprobeert.

Hier springt hij niet op panic.

Wat mij opvalt is dat bij een instalatie van de firmware de box niet altijd hetzelfde reageert.

Ik kon de box nooit in standby laten gaan want dan sprong hij in panic.

Ik was gisteren bezig met e2 en moest om de stick goed geformateerd te krijgen sifteam even laden.

Na e2 geinstalleerd te hebben kon ik weer nlb draaien.

Nu kan ik wel de box op standby laten gaan zonder panic.

Alles draait voor de rest goed alleen is mijn epg nu compleet weg.

Voor die tijd werkte het wel.

Dus het is en blijft een vreemde box.

 

Wat ik wil zeggen is dat flash de firmware er eens opnieuw in en zet je dat file terug met de editor.

Kan zijn dat je dan geen last meer hebt.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ervaring heb ik ook.. Ik merk wel dat als je voor het flashen een lege image flasht heteigenlijk altijd goed gaat!

 

Misschien handig om dat eerst te doen dus?

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bash!
Die ervaring heb ik ook.. Ik merk wel dat als je voor het flashen een lege image flasht heteigenlijk altijd goed gaat!

Misschien handig om dat eerst te doen dus?

Gr,

BaZ


bedoel je met een lege image de standaard fabriek firmware, of mis ik iets?

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij ging het fout toen ik de zenderlijst mbv pcedetor terug zette. Bij een image had ik toen ik op de avsettings wilde kijken dat ie in panic sprong. TOen ik m update naar nlb 9341 had ik voordat ik de settingslijst er in had, dat hij geen PANIC gaf. Maar nadat ik de settingslijst terug plaatste had ik wel weer de panic met de av settings. Dus toen opnieuw geflashd met nlb 9341 en opnieuw alles ingescant en opnieuw de lijst gemaakt en mn probleem was weg.

Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een lege image te downloaden bij DGS op de website als het goed is.

 

Ik zal zo even kijken waar precies smile

 

Zal ook vast wel bij denktenk te vinden zijn overigens..

 

Inderdaad maak ik ook standaard een nieuwe kanaallijst voor de zekerheid.

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mark243
bij mij ging het fout toen ik de zenderlijst mbv pcedetor terug zette. Bij een image had ik toen ik op de avsettings wilde kijken dat ie in panic sprong. TOen ik m update naar nlb 9341 had ik voordat ik de settingslijst er in had, dat hij geen PANIC gaf. Maar nadat ik de settingslijst terug plaatste had ik wel weer de panic met de av settings. Dus toen opnieuw geflashd met nlb 9341 en opnieuw alles ingescant en opnieuw de lijst gemaakt en mn probleem was weg.


Aangezien ik component moet gebruiken ipv hdmi heb ik dit in pc editor ingesteld.
Als ik gewoon voor hdmi gekozen heb dan kan ik gewoon in de av settings.
ALs ik er met pc editor in de scart output yuv van maak dan springt hij in panic als ik in de av settings wil.
Dit komt volgens mij omdat er in de av settings geen yuv voorkomt.
Dus als je component uitgang wilt gebruiken dan in pc editor je av settings aanpassen omdat dit met de box niet meer wil.

Dit is in ieder gevan mijn ervaring.

Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst de nieuwe sifteam 9580 erop gezet, maar die kon op de een of andere manier niet overweg met de cd kaart, daarna de nlb9073 erop, deze kon niet opschieten met de pcEditor, toen maar een nieuwe nlb9341 gedownload en geflasht en toen ging alles in een keer goed. ook geen vastlopers meer op upc direct.

 

alleen bedankt

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...