Ga naar inhoud


Heeft er iemand ervaring met LED TV?


Aanbevolen berichten

Gisteren was ik nog even een paar dingetjes halen voor mijn nieuwe sattelietinstallatie en daar zie ik bij diverse grote ketens (Duitsland) LED TV's van Samsung staan.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik impressed was van de kleuren en de scherpte die ik erop zag.

 

Ook het design is in my humble opinion echt heel erg mooi. Heel vlak en strak afgewerkt.

 

De prijs vond ik meevallen, kost wel ca. 1500 euro, maar volgens mij heb je daar ook wat voor.

 

Dat was voor mij de eerste keer dat ik er iets van meegekregen had dat er nu LED televisies te koop zijn.

 

Ook weer leuk voor de mensen die niet op zo'n forum zitten om nog meer keuze te hebben, wat moet ik nu nemen een LCD, Plasma of toch LED??

 

Ze gebruiken minder energie en kunnen echte zwartwaardes produceren, dat is wat ik tot nog toe even snel meegekregen heb.

 

Daarom mijn vraag, zijn er hier al gebruikers die zo'n LED hebben staan en lopen?

 

 

 

 

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...