BACKFIRE Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 ik heb een dm8000 en een dm7000 bijde werken niet goed met de diablocam. De cam blijft hangen en moet elke keer herladen worden. Is het mogelijk om met telnet te kijken wat er fout gaat. Of zijn er andere drivers voor de ci slot.
Cobus R Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Het is standaard dat de dreamboxxen slecht tot zeer slecht met (hardware) Cams overweg kunnen dus gebruik gewoon een recente softCam en het werkt als een tierelier. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
BACKFIRE Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Geplaatst: 7 juni 2009 ik weet dat een softcam goed werkt. Maar wil weten hoe het komt dat de de diablocam niet werkt.
Apple740 Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 In de volgende topic heeft men de Diablo werkend gekregen op een 8000. Berichtje #33: http://www.satdudez.org/forum/showthread.php?t=100598
BACKFIRE Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 bedankt voor tip. Ik heb geprobeerd om in /etc/modules.conf de options fpga alternate_image=1 toe tevoegen. Maar ik krijg geen rechten om in het bestand iets te veranderen. Om rechten tekrijgen moet je chmod 755 gebruiken toch in telnet of putty. Wat doe ik verkeerd Open /etc/modules.conf Write In a new line: options fpga alternate_image=1 Save it and reboot the box.
BACKFIRE Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 Het is geluk werk perfect.Maar wat doet deze regel eigelijk (options fpga alternate_image=1)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen