Ga naar inhoud


Technisat Multytenne: kan 23,5 niet ontvangen


Menneke

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb me een Technisat Multytenne aangeschaft. Deze werkt prima op 19.2, 13.0 en 28.2/4, maar 23,5 werkt helemaal niet. De schotel is volgens mij toch goed uitgericht, want de drie overige geven toch 90% signaalsterkte. 23,5 geeft noppes (enfin, 64% - wat je ook krijgt als er ze helemaal fout staat uitgericht).

 

Is misschien de LNB defect? Of kan dit toch door een foute uitrichting komen, ondanks het feit dat de overige drie wel goed werken?

 

De Diseqc settings staan goed, denk ik (19.2, 13.0, 23.5 en tenslotte 28.2/4).

 

Alvast bedankt voor uw advies.

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien sta je op een uitgeschakelde transponder met je ontvanger.

Probeer eens een sterke zoals 11914 H 27500 daar zitten de regionale zenders op en die is loeisterk. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ontvang ik op deze transponder ook niets :-/ Kan dit te wijten zijn aan een slechte afregeling? (want de overige 3 LNB's, die toch allemaast relatief vast staan tov elkaar, ontvangen zoals gezegd prima). Of zou die LNB toch defect zijn?

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Misschien sta je op een uitgeschakelde transponder met je ontvanger.
Probeer eens een sterke zoals 11914 H 27500 daar zitten de regionale zenders op en die is loeisterk. laugh

Bedankt, dat was het probleem! De automatische transponder scan was blijkbaar niet up-to-date.

Vervolg op http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1682967/DM600PVR_Transponder_update#Post1682967

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...